דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ארז לבנון ה"יד

0
מורשת
ארז לבנון, ממקימי הבית היהודי בהודו, מרצה וזמר ב``שיר חדש`` בת``א ובעוד המון מקומות – מנגן גיטרות.
לארז לבנון יש לתת לכם. תקליטור רגיש, מקסים, ראשון , של ארז לבנון מבת עין. שבקולו החם והעמוק משלב פשיטות ותמימות של חוזרים בתשובה עם מבט עמוק של אחד שהספיק משהו בחיים.

ארז לבנון, ממקימי הבית היהודי בהודו, מרצה וזמר ב"שיר חדש" בת"א ובעוד המון מקומות – מנגן גיטרות. הלחין 14 שירים וכתב את רב השירים בעזרת אשתו, דפנה, שגם ציירה את עטיפת הדיסק. מילים מתוקות שנוגעות ומשדרות אור ללב הכי מכוסה בקליפות, שנקטפו בהרי גוש עציון, מעיינות בת-עין, ההופעות בהודו וברחבי הארץ, וקיבלו תוספות חיזוק כלים מנגנים בעלי יכולת כמו הכנר המדהים דניאל אהביא-ל, ונגן הגיטרה אליעזר בלומן ועוד נוספים, בשירי לב שקטים וגם שירי קצב שמחים. יש בתקליטור הזה הרבה תמימות שעוברת למאזין, עם רצון להתקרב לבורא מתוך שמחה.

אז למה חשוב שהתקליטור יהיה אצלכם בבית?
כי לפני כ- 5 חודשים ארז פשוט נרצח. בז' באדר, הילולא דמשה רבינו ע"ה, ארז יצא להתבודד כהרגלו בחורשה ליד ביתו שבבת-עין, ובחזרתו למכוניתו – ארבו לו שני פראים ישמעאלים ורצחוהו נפש. מאז זה ארז לבנון ז"ל. ארז השאיר בעולם הזה אשה ושלושה ילדים ועוד הרבה הקלטות יפיפיות משידוריו ברדיו ברסלב ועוד, שעד שיאספו עוד תקליטורים – אנו זוכים להחשף ל"אור בלב" – תקליטו הראשון. כל ההכנסות מהתקליטור הן לכתיבת ספר תורה על שמו – מעבר לזכות להחזיק תקליטור זה בביתכם.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC