דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

ארגון גוש שלום השמלאני נגד האמן "שלמה גרוניך"

0

ארגון השמאל הקיצוני, גוש שלום, פתח במסע ציבורי נגד המוזיקאי שלמה גרוניך בשל החלטתו להופיע ביום שני באירוע לכבוד יום ירושלים בעיר דוד.
"גרוניך בחר לסייע ולשתף פעולה עם מתנחלי הימין הקיצוני שפלשו לכפר סילוואן שבמזרח ירושלים במטרה מוצהרת 'לייהד' אותו, ולנשל את עשרות אלפי תושביו הפלסטינים שאותם הם רוצים לנשל", אומרים בארגון.


"גרוניך, שבעבר הציג עצמו בהבלטה בארץ ובעולם כ'שוחר שלום' ואף השתתף בהופעות משותפות עם אמנים ערבים, עומד עתה להופיע בהתנדבות במובלעת המתנחלים "עיר דוד" שבלב כפר סילוואן, באירוע לכבודו של פטרון המתנחלים המיליונר האמריקאי ארווין מוסקוביץ שעתיד להתקיים במסגרת חגיגות "יום ירושלים" כלומר יום השנה לכיבוש מזרח ירושלים הפלסטינית ב-1967 וסיפוחה לישראל", אומרים בגוש שלום.בארגון טוענים כי מוסקוביץ מקדיש את רווחיו להרחבת חדירת המתנחלים לערים וכפרים פלסטיניים ונישול תושביהם, כלשונם.


"מתנחלי סילוואן, בחסותו של מוסקוביץ, חדרו לבתים פלסטינים והשתלטו עליהם בכח הזרוע, תוך גירוש תושביהם, וזאת בחסות משטרת ישראל ובהצדקות חוקיות מפוקפקות ביותר. מאז הם חיים בכפר במובלעות מוקפות גדר תייל תחת שמירה של שומרים חמושים ביום ובלילה. רק לאחרונה פתחו המתנחלים בחפירות תת קרקעיות רחבות היקף, כביכול לצרכים ארכיאולוגיים, שאיימו לגרום להתמוטטות בתים פלסטיניים בכל האזור. במצגת שהם מראים לתיירים המגיעים למקום מוחקים המתנחלים כל סימן וזכר ל-1300 שנות היסטוריה ערבית ומוסלמית בירושלים, כהכנה למחיקת הנוכחות הפלסטינית בעיר עצמה", אומרים בארגון השמאל הקיצוני. "שלמה גרוניך, בהחלטתו 'לחגוג' יחד עם הגזענים האלימים האלה ולחלוק כבוד לפטרונם המפוקפק, מזהם את עצמו בכתם של זוהמה שלא ימחה. שוחרי שלום מהאץ והעולם נקראו לשלוח אליו מסרים ולהודיע כי לא יקנו עוד כרטיסים להופעותיו או תקליטורים שלו", מאיימים אנשי השמאל.

{באדיבות ערוץ 7}

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC