דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

תזמורת שמחת עולם מארחת את אהרן רזאל רגע לפני אלבום בכורה

2

תזמורת "שמחת עולם" מארחת את אהרון רזאל "אני מאמין" - סינגל ראשון לקראת אלבום בכורה

התזמורת שכל ששת חבריה בוגרי בתי-ספר למוסיקולוגיה כבית-הספר "רימון" האקדמיה למוסיקה ע"ש רובין באוניברסיטה העברית ואחרים, ניגנו לצידם של ענק הזמר החסידי אברהם פריד, אודי דוידי, תזמרת סימפונט רעננה ועוד, שמה לעצמה למטרה לחבר בין עולמות מוסיקאליים ולחדש את כל החומר המוכר והאהוב ביחד עם חומרים חדשים ועדכניים יותר ברמת העיבוד ומביאה עימה רפרטואר עשיר ומגוון של סגנונות, חסידי מודרני, כליזמר, מוסיקה אירית וצוענית, רוק, פאנק, ג'אז, רגאיי, ועוד.


התזמורת אשר מאחוריה הופעות בכל רחבי הארץ לכל הקהלים, חרדים, דתיים לאומים, חוזרים בתשובה ועוד מגזרים, כשהמוטו שלה, כשמה – שמחה פורצת עולמות!

דניאל שטראוס המוח שמאחורי התזמורת ומנהלה שהלחין את השיר היה ברור מהרגע הראשון שאהרון רזאל יבצע את השיר עם התזמורת: "יכולת ההגשה הייחודית של אהרון משדרת נינוחות הנובעת מחיבור לנקודה פנימית רוחנית עמוקה ובכך מתחברת באופן טבעי למנגינת השיר, החיבור לאהרון היה טבעי ונכון והניב תוצאות שמדברות בעד עצמן. היכולת של אהרון להתחבר לשיר באופן מיידי הביאה את השיר למקום נהדר ומושלם".

האלבום אשר בו חומרים חדשים לצד מוכרים וידועים בעיבודים חדשניים וייחודיים ובהשתתפות שבעה-עשר נגנים ייצא בע"ה בקרוב.

האזנה ערבה!


להזמנת אירועים והופעות: 0524439387 ובאתר התזמורת - WWW.SIMCHATOLAM.COM


2
( Hide )
  1. מקסים!
    אהבתי מאד, מחכה לשמוע את הדיסק כולו.

    השבמחק
  2. הי חבר'ה,
    שמעתי אותם מנגנים בחתונה ועכשיו שמעתי את השיר הזה. מה אני אגיד לכם, פשוט מעולים. שומעים שמי שעשה את זה התחבר למקום עמוק של הגות ורוח והשקיע בזה הרבה אהבה.
    הקטע הממש יפה זה שכמה שהשיר הזה טוב
    אתם פשוט חייבים לראות אותם מופיעים כדי להבין על מה אני מדבר.
    אני מקווה שיהיה להם המון בהצלחה.
    "שמחת עולם"- רשמתי לפני!

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC