דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

לראשונה בציבור הדתי-חרדי כינוס פוליטי בשידור-חי

0

בחמישי שעבר התכנסו כל פעילי ונציגי סיעת "שלומי אמונים" בכל רחבי הארץ במלון "תמיר" בירושלים בכדי להביא סקירה על הפעילות בכל מקום ומקום והצהרת כוונות להמשך.
הבחירות המונציפאליות הולכות וקרובות וגולת הכתורת של הערב הייתה ההכרזה על מועמדותו של ח"כ מאיר פורוש לתפקיד ראש עיריית ירושלים.

לראשונה בציבור הדתי-חרדי אתר "אקטואליטי לייף" ליווה כינוס שכזה לפני פתיחת הכינוס בפאנל מומחים בהנחיית היחצן ואיש התקשורת תומר כהן ובהשתתפות חבר מועצת עיריית ירושלים ועוזרו הנאמן של ח"כ פורוש יוסי דייטש העיתונאי אלי זלמנוביץ' מעיתון "בשעה טובה" והעסקן מוישה פרידמן. לאחר-מכן הועבר כל הכינוס והנאומים בו בשידור-חי לעשרות אלפים בארץ ובעולם,

צוות אתר "אקטואליטי לייף" נערך מבחינה לוגיסטית וטכנית מס' ימים לפני הכינוס והתוצאה הייתה עשרות אלפי גולשים מהארץ ומהעולם שנהנו מאיכות צפייה גבוהה מאוד לאורך כל שעות השידור הרבות. בתום ההצהרה נחתם הכינוס ותומר כהן ערך ראיונות אחד על אחד עם חבר מועצת ירושלים וסגן רוה"ע ר' יהושוע פולק, מועמדה של סיעת "שלומי אמונים" לראשות עיריית בני-ברק ר' שלמה קוסטליץ, רוה"ע ביתר-עלית ר' מאיר רובינשטיין, יו"ר אגודת-ישראל ובנו של ח"כ מאיר פורוש ישראל פורוש והעסקן עקיבא פישר אשר גם עמד מאחורי ארגון השידורים.


מגזין האקטואליה והצרכנות של אתר "אקטואליטי לייף" "השבוע שהיה" עם היחצן ואיש התקשורת תומר כהן בכל חמישי שבע בערב.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC