דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

עדכון נוסף: יעקב שוואקי בקיסריה: ה- DVD

3
יעקב שוואקי, אחד הזמרים החשובים והמפורסמים בעולם המוסיקה החסידית, משיק DVD ודיסק שמע, מתוך הופעה החיה שצולמה והוקלטה בקיסריה בחודש אלול האחרון. המופע מבוסס על שיריו הבולטים לאורך השנים, שירים מיוחדים שהוא מבצע לראשונה, וכן שני שירים חדשים ומיוחדים.

הפקת הוידיאו נחשבת לאחת היקרות שהופקו בישראל התחום המוסיקה החסידית - לא פחות מעשר מצלמות (חלקן על גבי מנופים נעים) צילמו את האירוע המורכב, ניידת שידור מהמשוכללות בישראל ניתבה את הצילום שכמוהו טרם היה בתחום המוסיקה החסידית. יוחי בריסקמן, המפיק המפורסם, הקפיד על תזמורת עשירה במיוחד: 50 נגנים מרכיבים אותה, כולל הרכב כלי מיתר קלאסי המלווה את רוב השירים ומקהלה בת 13 זמרים המספקת את התשתית הקולית לוירטואוזיות של שוואקי.

לצד רשימת להיטים מוכחת, מארח שוואקי על הבמה גם את יוסי גרין ומבצע עמו את "ענווים" בגרסה מרגשת שאינה נופלת מן המקור. דואט נוסף הוא שיר חדש שכתב יונתן רזאל "והיא שעמדה", בלחן ועיבוד מרומם ומרשים, בשיר זה מצטרף רזאל גם בשירה ונגינה על הפסנתר. שיר נוסף המבוצע לראשונה הוא "שפע רב", שיר שכתב משה לאופר לקראת המופע.

ה DVD החדש מספק חוויה צפייה יוצאת מן הכלל, המעמידה את המוסיקה החסידית החדשה בשורה אחת עם ההפקות היוקרתיות הגדולות בעולם. במקביל, הופק גם תקליטור שמע להאזנה.

מפיק: יוחי בריסקמן
עיבודים: יענקי בריסקמן
במאי : איתי שניר
הפצה בישראל: גרינטק
יחסי ציבור: קובי סלע יחסי ציבור כהלכה


מחירים: DVD לצפייה - 70 שקלים. CD להאזנה - 60 שקלים
3
( Hide )
  1. פשוט מעולה!מדהים ביותר!

    השבמחק
  2. מדהים ומרגש

    השבמחק
  3. אני רוצה ללכת להופעה של שוואקי. איך אני מבררת איפה יש ומתי?

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC