דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אודי דוידי 'אם אין אני' - סינגל חדש

1
אודי דוידי אם אין אני
סוף סוף, לאחר הבטחות לייצר להיט קצבי חדש, זה קורה - אודי דוידי משיק את הסינגל הראשון מתוך אלבום חדש שייצא בע"ה בקרוב.

'דוידי נחשב לזמר הבולט ביותר מבין האומנים היוצרים במוסיקה היהודית, אך לא רק. את האלבומים הקודמים של אודי ניתן למצוא בכל מקום ובכל קהילה, אלבומים שנמכרו בעשרות אלפי עותקים. השירים של אודי הפכו ללהיטי ענק ומנוגנים בכל שמחה, אירוע או מפגש של כמה אנשים. גם כישורי הבמה של דוידי כבר הפכו לשם דבר, הופעותיו הסוחפות מוכיחות כי הציבור הישראלי על גווניו – דתיים, חילוניים וחרדיים, מחפשים ומוצאים מוסיקה יהודית איכותית.

מבקרי מוסיקה מוערכים טוענים כי דוידי פיצח את הנוסחה והוא מצליח לייצר להיטים בטוחים, בצניעות ובענווה. הלהיטים כובשים את הלבבות ועוסקים בסוגיות רוחניות יומיומיות בקשר אל ריבונו של עולם ובשבח מידת השמחה.

דוידי מוכר כמקפיד על סגנון ייחודי, נקי, מקצועי ובעל אמירה אישית חיובית. לאחרונה התקבלו פניות רבות המבקשות מאודי לחזור וליצור שירים קצביים, הוא הבטיח שלקראת האלבום הרביעי הוא יכתוב כמה שירים קצביים "עבור כל מי שאוהב קצב", הסנונית הראשונה מדברת בעד עצמה.

את מילות ולחן הסינגל המצורף "אם אין אני", כתבו אודי ורעייתו לילך דוידי, העיבוד שייך לאודי דוידי ואבי טל, הפקה מוסיקלית- אבי טל, השיר הוקלט באולפני מדיקול. דוידי, מתגורר בישוב 'מעון' ומשמש כרועה צאן לפרנסתו.


הפצה: הינדיק הפקות


האזנה אם אין אני
1
( Hide )
  1. שיר גדול - והמילים לעילא...
    עיבוד קיצבי וסוחף עם גיטרות פצצה!

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC