דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יזהר שאבי משיק אלבום חדש - "לב טהור"

2
יזהר שאבי, מוסיקאי וזמר כבר שנים רבות, בוגר "רימון" ליווה את מאיר אריאל ז"ל כנגן גיטרה במשך 5 שנים בהופעות. לימד וגידל דורות של נגני גיטרה, הקים להקות שר וניגן עם רבים וטובים. משך השנים התמחה במוסיקה פיוטית ורכש מיומנות על העווד לצד הגיטרה. אולם מי שמכיר אותו, יודע לחלק את התקופות המוסיקליות לימים שקדמו לחזרה בתשובה והפריחה היצירתית שאחרי. "לשאבי", מספרים חברים בתעשיית המוסיקה הישראלית, "נועד עתיד מבטיח". בצעירותו היה הסולן, הגיטריסט והמעבד של הרכב מוכר מאוד באותם ימים - 'קבוצה ריקה' NMC. אלמלא חזר בתשובה, (אירוע שגרם לפירוק הלהקה), היה יזהר כיום שובר שיאי פופולאריות במדיה הכללית, בזכות הכישרון". אולם, שאבי בחר להמשיך במוזיקה יהודית מקורית.

מאחורי יזהר אלבומים רבים והפקות בהם השתתף וכן מאות רבות של הופעות בכל רחבי הארץ. בעבר אף הופיע יחד עם יאיר דלאל והתזמורת הפילהרמונית של נורווגיה, וכן פסטיבל הג'אז 2002 עם אבי אדריאן ועוד.

השירים שהוא כותב מבוססים לפני הכול על המסורת והמקורות, אך מקבלים פרשנות מוסיקלית חדשה ומעניינת. "לב טהור" למשל, שנושא גם את שם האלבום, הולחן ועובד בידי שאבי עצמו, למילות מזמור נ"א בתהילים. המיוחדות בשיריו היא הנשמה שניצבת מעל ולמרגלות הצלילים. כל תו, חצי טון וצליל נבחרו בקפידה, אף רצועה אינה קיימת סתם, המטרה שהוגדרה הושגה בהחלט. האלבום קרוץ מחומרים שעושים חשק לשוב ולשמוע אותו, אולי בגלל המורכבות, התחכום וחדות הצלילים. הכישרון והידע, כמו גם המיומנות של יזהר, מדרגים את האלבום 'לב טהור' גבוה בפלייליסט של תעשיית המוסיקה.

האלבום מופץ באמצעות חברת המוסיקה, 'גרינטק'.

מחיר הדיסק ברשת חנויות גרינטק: 50 שקלים.

2
( Hide )
  1. מדהים אתה עוד תגיע רחוק

    השבמחק
  2. יזהר, בנאדם עם נשמה. שמכניס אותה בכל דרכיו וכמובן גם בדיסק. ישר כוח (אני אישית מאוד אוהב, מומלץ בחום)

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC