דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

פייסבוק | 240 מיליון כבר מכורים - המדריך

0
פייסבוק
פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם, בפייסבוק רשומים כ240 מיליון בני אדם, בכל יום גולשים בפייסבוק כ100 מיליון אנשים, אתה מרגיש את העוצמה?

לפני שתירשם נסביר לך איך זה עובד, נניח אתה זמר או מפיק אירועים ואתה רוצה לפרסם את עצמך אז יש כמה שיטות יש השיטה של הפרסום שעולה כסף רב ויש את השיטה של פייסבוק שעם קצת זמן ומוטיבציה תוכל להגיע ללא פחות אנשים מאשר בפרסום.

אז איך עושים את זה נכון?

לא העיקר זה להירשם ולזנוח את הפרופיל כך לא תגיע לרף החשיפה שאותה תרצה, פייסבוק עובד בשיטת חבר מציע חבר בהמשכיות של עשרות דורות כלומר כאשר

תירשם למישהו שהינך מכיר פייסבוק לא ישב בשקט ומיד ידווח לך על חברים חדשים שאותם תרצה להכיר, סוד ההצלחה של האתר נמדדת בין היתר באופן הגשתו

למשתמש עם סיום הרישום לפייסבוק תעלה לך הודעה אם הינך רוצה להתחבר לדוא"ל בכדי למצוא חברים הרשומים לפייסבוק ומכאן הגלגל מתחיל לנסוע.

קשר מדיוק בין חברים

אחת מתבנותיו של פייסבוק הינה הדרך שבה הינו מציג חברים חדשים, נניח הינך זמר וברצונך להכיר זמרים יחצנים או אפילו אותנו, כאשר תירשם לזמר שעלה בחכתך כל השאר יבואו אליך ממש כמו במכת זרם בים - במילים פשוטות פייסבוק יידע להציע לך ברמה הכי קרובה לתחום עיסוקך.

הצלחתו של פייסבוק

הצלחתו הגדולה של פייסבוק ושל רבים אחרים שרוכבים על גבו נובעת מכך שפייסבוק פתוח לקוד פתוח כלומר מפתחים יכולים לפתח אפליקציות ולתת לאנשים להוסיף אותם בפייסבוק הרווחים מכך גבוהים מאוד לאפליקציות מצליחות .

יש לך קבוצה בפייס?

אחד הטרנדים הלוהטים והמעצבנים ביותר בפייסבוק הוא שכל אחד שרק נרשם כבר פותח קבוצה הזויה משלו החל מקבוצת טיפת חלב וכלה בפורום המאבק בהוספת מע"מ לפירות וירקות, חישבו טוב טוב אם אתם הולכים לאשר קבוצות בפייסבוק אתם עוד עלולים ליהות מוטרדים גם במייל וגם בפייס עצמו.

עמוד הסלבס הגיע

מארק צוקרברג מנכ"ל ומקים פייסבוק לא חלם לרגע שהוא יגיע לרמה של הרשת חברתית הכי מזוהית עם מוזיקאים myspace. אחת האפליקציות האחרונות שיצאו לאחרונה בפייסבוק הינה 'מעריץ' בעזרת שירות זה כל אחד יכול לפתוח דף מעריצים משלו החל מזמרים הפותחים לעצמם וכלה באנשים שדואגים לאחרים.

גאווה ודעה קדומה?

פייסבוק הינו הכלי הכי טוב לתת לאחרים להבין מי אתם מה אתם ומה אתם חושבים כל היום כל הלילה וכל זמן שאתם מעדכנים פרופיל, חלק גדול מהרשומים בפייסבוק עוסקים בתחרות סמוייה למי יש יותר חברים הסיסמא הסמויה אומרת שככול שיש לך יותר חברים כך אתה יותר מקובל חברתית.


אם עדיין לא נרשמתם לפייסבוק תוכלו להיכנס מכאן ולהירשם גם בעברית.
ואם אתם רשומים ורוצים להוסיף אותנו בכדי שנתגאה בפני חברינו מכאן.


פרופיל דוס מיוזיק בפייסבוק
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC