דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

חנניה מזרחי 'אלוקים תשלח משיח' | להאזנה

1
חנניה מזרחיחנניה מזרחי זמר חדש ולא מוכר עד כה מגדיר את עצמו כאדם ששר לשם שמיים ורוצה בטובת עם ישראל, מזרחי גר באופקים כותב ומלחין את שיריו בסגנון ייחודי ,המוטיב בשיריו הוא רגש ושמחה עכשיו הוא גם משחרר סינגל חדש בשם 'אלוקים תשלח משיח', שיר מרגש בין אב לבן המתפללים לבואו של משיח והוא רק טעימה קטנה מתוך שאר השירים שיבואו בהמשך

באלבום הושקעו מאמצים להביא לתוצאה מיטבית עם דגש על נגנים חיים מהשורה הראשונה בארץ וזאת בכדי לתת למאזין חוויה מוזיקלית עשירה מלבד הלחנים המיוחדים והטקסטים החזקים הנמצאים בשירים.

כשתשמעו את השיר אתם תחשפו לשני מעבדים מעולים שעבדו ביחד על האלבום :אבי פרץ ואייל דהן ששקדו על כל צליל ומיתר בשיר.

בשיריו פונה חנניה לכלל המאזינים ומבקש להעביר מסר של קרוב לבבות, אהבת ישראל ומעל לכל תפילה לביאת המשיח ובנין בית המקדש. את מסרים חשובים אלו בחר חנניה להעביר דרך שירים שכתב והלחין בהשראה רוחנית עמוקה.

השיר המרגש הגיע בזמן קצר למקום הראשון באחד מהמצעדים ומקבל ביקורות טובות מהשדרנים השונים על העיבוד המושקע ועל הביצוע של השיר.

אחד השדרנים בתגובה על השיר: "שומעים את זה בשיר ,זה לא משהו מסחרי".

מלבד הגרסה הרגילה קיימת לשיר גרסה ווקאלית המתאימה לימי בין המיצרים. חנניה מקווה מאוד שישיג את מטרתו והיא זרוז ביאת המשיח. הוא חושב כי לכל אחד מאיתנו יש חלק בזרוז ביאת המשיח וכל מעשה טוב מקרב את המשיח ובמיוחד תפילה לאלוקים מעומק הלב שישלח את המשיח, אז תתפללו!

שקלנו במערכת אם להביא לכם רק את הגירסא הווקאלית של השיר או גם וגם אך לאחר לבטים החלטנו להביא לכם גם וגם בכדי שתוכלו ליהנות גם מהגירסא המוזיקאלית. אך אנו סמוכים ובטוחים כי לא תשמעו את הגירסא המנגנת עד לאחר תשעה באב.

האזינו לגירסא הווקאלית









הגירסא המלאה






1
( Hide )
  1. חנניה מזרחי זמר גדול! השיר "אלוקים תשלח משיח" הוא שיר מעולה, ואני לא יכול לחכות שהוא יוציא כבר את אלבום הבכורה שלו עם עוד שירים נפלאים ומרגשים כמו זה! פשוט תענוג להאזין.

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC