דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אסף ליבוביץ בסינגל רביעי ואחרון "האחת והיחידה"

0
102fmאסף ליבוביץ' משחרר סינגל רביעי ואחרון לפני השקת האלבום המלא "טיפול תפילה". לתחנות הרדיו. ליבוביץ' (41), יליד חיפה נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר כיום בהוד השרון ומגדיר את עצמו כיהודי חסידי ומוזיקאי, בסדר הזה. ליבוביץ' גיטריסט ומלחין, מחזיק בתעודת רב מוסמך שיוצר מתוך זיקה בין המוזיקה ופנימיות התורה ועוסק גם בלימוד ומסירת שיעורים לקהל מגוון.

למרות שבמבט ראשוני, נראה כי הסינגל 'האחת והיחידה' עוסק באהבה סתמית, למעשה הוא נכתב כשיר אהבה לתורה ולרזיה, אותה גילו בני הזוג ליבוביץ' כשהתקרבו ליהדות. בימים אלה של חיפוש והתעוררות רוחנית מצד אחד ועולם מלא תהפוכות ושינויים מאידך, רבים מאיתנו מגלים דרכים ותשובות ''חדשות'' שהן בעצם בנות אלפי שנים, את התשובות מצאו אסף ופזית בלימוד התורה וב'היחשפות לפיתולי 70 הפנים שלה' כפי שמתאר השיר.

הקריירה המוסיקלית של אסף מתחילה הרבה לפני שחזר בתשובה, אז למד בביה"ס למוזיקה רימון ושיתף פעולה עם אומנים כמו אביב גפן שאף השתתף בכתיבת אחד הלחנים באלבום.

בני הזוג לא זנחו את המוסיקה, אלא רתמו אותה לדרך החדשה. המילים פשוטות ונוגעות כמעט בועטות, בעלות אמת גדולה כזאת שגורמת לחשוב. המוסיקה מלווה בנגיעות רוק רך השובה את האוזן כבר מהאזנה הראשונה.

האלבום המלא מרכז סביבו סקרנות רבה ויגיע לחנויות בע"ה, לקראת חודש אלול.


מילות השיר 'האחת והיחידה':


אילת חן יפיפייה את האחת והיחידה
מי יזכה לטעום אורך הגנוז הנפלא
מדבש וחלב את מתוקה אלייך נפשי שוקקה
מים רבים לא יכבו את האהבה


מילים והפקה: אסף ופזית ליבוביץ'
לחן: אסף ליבוביץ'
עיבוד והפקה מוזיקלית: דודי תמיר



לשמיעת השיר 'האחת והיחידה' לחץ על פלאי.








0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC