דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

עדי רן, נקודות של כיסופים מתוך האלבום החדש | להאזנה

3
עדי רן נקודות של כיסופיםעדי רן הראשון במה שמכונה "טרנד" המוסיקה היהודית. הוא הראשון שבאומץ רב שילב תכנים תרבותיים יהודיים עם לחנים, הגשה, עיבודים וסאונד של רוק'נרול. עדי עבור מוסיקאים רבים בישראל, שומרי מצוות וחילוניים כאחד- הוא מורה ומדריך, זכות הניתנת לאמיצים הסוללים את דרכם של הבאים אחריהם.

הקריירה של עדי רן ארוכה ומפותלת ומתחילה עוד טרם חזרתו בתשובה, כבר אז משך תשומת לב בזכות האמירות החריפות, ההומור והופעותיו שהפכו לאירועי קאלט סוחפים. הרקע המוסיקלי שלו נטוע היטב בעולם הרוק'נרול על שלל ניחוחותיו. יצירתו של עדי מלאה בתובנות פילוסופיות, טקסטים אישיים לצד הומור ורוח שטות.

עדי רן הוא אחד האמנים המצליחים והעסוקים בעולם המוסיקה היהודית, בשנים האחרונות נחשף עדי לקהלים חדשים, הרבה בזכות "אושפיזין", סרטו המצליח של שולי רנד, בו עדי מבצע את שיר הנושא "אתה קדוש" שהפך המנון בקרב הקהל הרחב.



לאחר 5 שנות בצורת מוזיקאלית וחתימת הסכם עם חברת ההפצה 'הינדיק הפקות', והקלטות באולפני אורי'ה של טל הלוי יוצא לו הסינגל נקודות של כיסופים מתוך האלבום החדש.


עדי רן: "עבדתי שנה וחצי על האלבום "התבוננות", השירים נכתבו במשך 4 השנים האחרונות ועברו שינויים רבים בתהליך. את אלבום הקלטתי באולפן מקסים בנשר החדשה, שנוף הגליל הפורח נשקף מהחלונות. הנסיעות הרבות לאולפן ברכבת, תרמו מספר טקסטים לאלבום הבא. השיר הראשון מתוך האלבום החדש "התבוננות", מדגיש את החשיבות בעיסוק בטוב. הלך רוח של שמחה הוא הכרחי, העצבות סוגרת את צינורות המוח. האדם חייב לשאוף למקסימום, אך עם זאת לקבל את עצמו כמו שהוא. מקווה שתצאו איתי לטיול הזה, ותצאו נשכרים".

האזנה מהנה!






3
( Hide )
  1. Aich atem omrim shehu harishon be rock ' n roll bemusica yehudit?! Yesh hamon lefanav - Lahakat Hatfutzot, Lahakat Megama, Lahakat Piamenta, vegam Mordechai Ben David yatza im shirim shel rock - kemo Let My People Go. Vegam in nagid shezeh Hard Rock - signon acher, yesh David Lazzar veod chevra lefanav.

    השבמחק
  2. אחים שלי, עדי רן בהחלט חידוש!

    השבמחק
  3. שיר יפה מאוד!!!!!!!!!!!

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC