דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

הישיבה בויס מגישים: "שמו של מלך"

0
הישיבה בויסאלבום חדש ותוסס למקהלת הילדים המצליחה 'ישיבה בויס קוואייר', (או YBC בקיצור המתבקש). 'שמו של מלך', האלבום הרביעי מוכיח שלא מדובר בגימיק חולף, אלא כמוצר תרבות יהודית מוכח ומצליח המחזיר את המאזינים שוב ושוב לחנויות.

אלי גרסטנר, מקים מקהלות בנים סדרתי (מי שהמציא ופרסם את להקת החבר'ה, את הרכב מנוחה, ולהקות בנים נוספות) נכנס לאולפן עם יוסי ניומן, מנצח המקהלה, ויחד הם מחדשים את ההצלחה המוסיקלית. השירים המתוקים של נערי הפלא ממשיכים 'לעשות את העבודה' והתוצאה ערבה לאוזן. מכונת הלהיטים הנוכחית כוללת הפעם קבוצת ילדים מברוקלין, במהלך השנים זז מעט האפיון הגיאוגרפי ממנו באים ילדי המקהלה. תחילה השתתפו ילדים מקליבלנד, באלבום השלישי כבר שרו ילדים מאזור ה Five Towns בניו יורק.

כמצופה מיוצר פורה כגרסטנר, גם באלבום זה ממתינות למאזין הפתעות מוסיקליות מתקתקות, ארוזות בצלילים ענוגים. להיט החגים שיתפוס לכם את האוזן הוא ללא ספק, שיר הנושא - שמו של מלך שכבר התמקם בפסגות הסולמות והדירוגים.

האלבום הרביעי והחדש של מקהלת ה'ישיבה בויס' מבטיח להשאיר את מקהלת הילדים במקום גבוה בטבלת מקהלות הילדים של המוסיקה החסידית. הלחנים, המוסיקה ה'שמאלצית' לעיתים, החיוך, הרגש והקריצה, כובשים שוב ושוב את הלבבות. באלבום מובאת גרסה מחודשת לשיר 'המלאך' שבוצע באחד האלבומים הקודמים של המקהלה.

האזנה מהנה!








0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC