דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

החדשים של גרינטק לצפייה

0
גרינטקמאת: מערכת דוס מיוזיק
לצד מוסיקה, מגשי פלא וצעצועים מגנטיים, החברה מתכבדת באוסף אדיר של הפקות וידיאו וסרטים. והפעם: פרקים נוספים מסדרות מפורסמות ומצחיקות, וכן פרק ראשון מהפקה חדשה מבית ניצוצות של קדושה.

1. לצפייה: תחרות במדבר - פרק שלישי בסדרה
סיפור הסדרה מתאר מוכר ספרים שרוצה להימלט מהתחרותיות הסואנת בעיר הגדולה ולפיכך מהגר למקום שקט ונטול מתחרים: המדבר. למרבה ההפתעה, מהר מאד מתברר כי גם השכן עוסק באותו התחום ועלול להתחרות בו. בתום תקופה עתירת ויכוחים, תככים ועלבונות שהטיחו זה בזה, הופכים פתחיה ווקס ממתחרים קשים לחברים טובים וביחד פותרים את הבעיות שצצות.

בפרק השלישי דנים השניים בהלכות סעודה, עד איזה כמות מומלץ לאכול ("הרמבם מציע להשאיר שליש מהבטן רפויה...'), ברכת המזון, גזל ממון וגזל זמן, ניהול משא ומתן, הפרת התחייבויות דיני תפילה ואפילו 'מהו דין תורה?'.

פינות נוספות שזורות בעלילה: פינת הסיפור החינוכי, פינת הרב, פינת הנוסטלגיה, פינת הטבע, ובפינת המוסיקה מתארח - אבי פיאמנטה בביצוע חי ללהיט המקפיץ 'עושים תשובה'.

מחיר הדיסק ברשת חנויות גרינטק: 50 שקלים


2. לצפייה: כוח זיקית – חלק שלישי
העלילה הנוכחית מתגלגלת ללב הים. שמשון ואביתר חברים טובים. האחד שלומיאל ופחדן שסובל מבולמוס אכילה של פנקייק והשני הוא סוג של 'אוייבער חוכעם' הרפתקן, החובב ספרי מתח. השניים יוצאים לשייט בספינת פאר אך במקום לבלות חופשה שטופת שמש מושלמת על הסיפון, הם נקלעים שלא ברצונם לתסבוכת עם ארגון ה WAR הבינלאומי שמטרתו הצנועה היא השמדת ישראל.

בלב ים, ללא סיוע כוחות הביטחון הם נאלצים לנסות להציל את תושבי ישראל מאסון גדול. בשלט רחוק הם מקבלים תדרוך משירות הביטחון הישראלי, אבל בדרך הם מבצעים כל טעות אפשריות עד לסוף המפתיע.


לאורך העלילה המצחיקה והמפותלת, שזורים שיעורים באמונה ובביטחון בה' ואלתורים מהחיים. קומדיית הפעולה של השניים מלווה במשחק משעשע ובליהוק מרשים של מיטב השחקנים: מאור הרוש, עופר בן שבת, אבי הורוביץ, ניסו כאביה, אריאל כהן, אייל קייטון, פז פנטלקה ושחקנים נוספים.

הסדרה כוללת 3 חלקים, מחיר כל חלק 50 שקלים, ברשת חנויות גרינטק.


3. לצפייה: חידון פרשת השבוע- חלק ראשון
חברת ההפקות העסוקה ביותר בציבור החרדי מפיקה כעת מוצר חדש: חידון אינטראקטיבי בנושא פרשת השבוע. הסדרה החדשה בנויה כמעין תוכנית אירוח לצופים, במהלכה המתמודדים עונים על שאלות הקשורות לפרשיות השבוע. בסדרה הסדרה עוסקת בענייני פרשת שבוע ברמות שונות המותאמות לילדים בגילאים שונים.

בדיסק הנוכחי ישננו הילדים את הפרשיות וירעננו את סיפורי התנ"ך הזכורים לעיתים בערפול מימים בהן האזינו לגננת או למלמד. בסרט נשתלו דמויות מצחיקות המשמשות ככתבים המדווחים 'מהשטח'. הם שואלים שאלות שמתעוררות להם ובכך מדרבנים את הילדים לחשיבה ולהשגת ידע מקיף יותר. החידון מורכב מכמה שלבים הכוללים בין השאר חידת פנטומימה, משימה שבועית ושאלות מעניינות.

שילוב מוצלח בין שחקנים ודמויות אמיתיות לבין אנימציה מאפשר לילדים חוויה אמיתית של לימוד והנאה. העלילה שנוצרה מרתקת ומסייעת לפשט ו'להמחיש' את התכנים המבוססים על פרשיות בתורה.

מחיר הדיסק ברשת חנויות גרינטק: 50 שקלים

לצפייה בוידיאו מתוך חידון פרשת השבוע


0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC