דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יהודה זיתון - ביוגרפיה

0
יהודה זיתון נולד בתאריך 07.07.1985 בפריז בירת צרפת בן לר' ניסים זיתון שהיה חזן בקהילה סוניה בפריז מגיל 5 היה מחזן עם אביו בבית הכנסת, בהמשך למד בבית הספר סיני של חב"ד ובבית הספר שערי תורה שמשולב בלימוד תורה עם לימודי חול ואף הוציא בגרות מלאה.

בגיל 18 עולה יהודה לארץ והשתלב בלימודי "מכון לב" בירושלים ולמד מהנדס אלקטראופטיקה ובגיל 19 התחתן יהודה עם אשתו שגם היא ילידת צרפת שעלתה לארץ מספר שנים קודם. לאחר החתונה השתלב יהודה בכולל "תפארת שרגא" בבית וגן בירושלים של הרב זערפני ובכולל של הרב בהר שעד היום לומד שם.

כשהגיע לארץ, לקח יהודה את תחום המוזיקה והחל להופיע לפרנסתו כאשר הדלת נפתחת בפניו בסיעתא דשמיא,ובשנת 2004 הוציא את אלבום הבכורה "הכתר" בסגנון מזרחי פיוטי שזכה לרב מכר בכל הקהילות היהודיות בארץ ובעולם ומאז הוזמן אין ספור פעמים להופיע ברחבי העולם. לונדון,ברצלונה,פריז,מילאנו,ונציה,בחתונות ואירועים. על ידי כך הרחיב את ידיעתו המוזיקלית בסגנונות שונים בין היתר בטורקית,יונית,ומוזיקת עדות ואפילו את המוזיקה החסידית על בוריה.

בתחילת דרכו היה מופיע עם הקלידן דני אבידני ותזמורתו, עם הצלחתו ובקשת הקהל החליט יהודה להוציא אלבום מקורי בלחנים וטקסטים חדשים ובקיץ האחרון יצא אלבומו החדש "מי כמוך" שמשולב במוזיקה מזרחית וחסידית. על ההפקה בלטו המעבדים דורון אלימלך,ודוד ביתן.

אלבום זה זוכה להשמעות רבות,כגון 'רוצה לומר תודה', 'יהללו', 'מי כמוך', 'אתה שמע קולי', ו'אשת חיל'.

אחראי על יחסי הציבור: אביאל נחום הפקות.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC