דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

בריו חקשור 'ברחמים' סינגל ראשון מתוך אלבום בכורה

4
אחרי שבועות של הכנות, כולל שיר שהקליט ("אנעים זמירות") כ'חימום' לקראת הדבר האמיתי - הזמר והמלחין הצעיר בריו חקשור, מי שהלחין ליעקב שוואקי את הלהיט הגדול "ברשות" - יוצא בסינגל בכורה, לקראת אלבום בכורה שיופיע בע"ה בקיץ הקרוב.

השיר החדש שנקרא "ברחמים" מבוסס על פסוק בתהלים (פ"ו, ט"ו), והמשכו עם מילים מפסוקים אחרים, שמתחברים יחד לשיר קצבי מיוחד, שכבר מסתמן כלהיט גדול. את השיר הלחין בריו עצמו, ועיבד אלי אסרף.

בריו חקשור הוא תושב נתניה, הלומד בישיבת "תורה ודעת" בברוקלין ניו-יורק. שם, באמריקה הולך בריו ומתפרסם כזמר ומלחין שכובש את לב מאזיניו בקולו המיוחד.כאמור, השיר "ברחמים" הוא סינגל הבכורה שלו, ובימים אלו הוא ממשיך להקליט שירים חדשים נוספים שהוא הלחין. עוד לפני שיצא עם שיר הבכורה שלו, הפך בריו לזמר פופלארי כשהוא מוזמן להופיע בחתונות ואירועים, וגם במופעים שונים בארה"ב.

אמרגנו אבי קלמרסקי הופתע גם הוא. עכשיו יוכל בריו חקשור להתחיל לשיר גם שירים מלחניו שלו במקומות בהן הוא מופיע. מי שמייצגים את בריו חקשור הם אבי קלמרסקי בישראל, ויהודה נאס, בוגר פרחי מיאמי, בארה"ב, ושניהם יחד מופתעים מהפניות הרבות אליהם להזמין את בריו לשיר באירועים ומופעים, וכל זה, להזכירכם, עוד לפני שיש לו אלבום ראשון.

בקרוב השיר ינתן להורדה באייפון, אייפוד טא'צ ובאייפאד החדש של חברת Apple,

האזנה מהנה!








צילום מתוך ההקלטות: ברוך עזאגווי, ישי דניאל, מנחם הלוי
















4
( Hide )
  1. מאוד דברים טובים.

    השבמחק
  2. אהבתי לגמרי שיר יפה וביצוע מושלם אם כי יש מקום לשיפור אבל כך התחילו כל הגדולים למי שיודע גם שווקי ואפילו אברהם פריד שיפרו במידה ניכרת את ביצועי הקול שלהם במהלך השנים אתה בדרך הנכונה עלה והצלח

    השבמחק
  3. הנשמה יפה כמו הקול..........

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC