דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

החזן יעקב למר 'וימלא משאלותינו' | סקירה

0
מרדכי טננבויים - דוס מיוזיק. אחרי חודשים של הכנות, ושנים של קונצרטים ושבתות חזנות שהנעים לציבור בארץ וברחבי העולם, יצא החזן יעקב למר באלבום בכורה כשהיצירה הנושאת את שם הדיסק היא 'וימלא משאלותינו'.

בדיסק עשר יצירות ועוד אחד. היצירות נבחרו בקפידה על ידי מי שהפיק את הפרויקט האדיר הזה, דר' מרדכי סובול שכמובן עיבד את היצירות כאשר כולן קטעי חזנות ישנים-נושנים שיענקי הקים לתחייה כפשוטו.

הרצועה ה-11 באלבום "ומפני" מכונה 'לעממער גרסת 1928' – המוקדשת לאלו שגדלו על ברכי החזנות במאה הקודמת, שמן הסתם תזכיר להם נשכחות.

נולד וגדל בברוקלין, ניו יורק, החזן יעקב למר הוא אחד החזנים הצעירים המובילים באופק חזנות. קולו טנור לירי יפה, צבע דרמטי, בעל יכולת סלסול מדויק, שזכתה לשבחים אוניברסליים בקרב אניני הטעם בתחום החזנות. הוא החל את קריירת השירה שלו כסולן מקהלת בית אל של בית הכנסת ישראל הצעיר, שבו החזן העולמי בן ציון מילר לקח אותו בהדרכה פרטית. יעקב זכה במלגה לבית הספר בעלז של מוסיקה חסידית בישיבה יוניברסיטי, שם הוא למד אצל החזנים יוסף מלובני וברנרד באר. הוא גם למד חזנות עם החזן האגדי נח של, והוא זכה במלגה עבור הכשרה קולית בניו יורק. כאמן קונצרט בעל שם עולמי, יעקב מרתק קהלים ברחבי העולם. הוא הופיע לאחרונה בהיכל התרבות בתל אביב עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של ד"ר מרדכי סובול, וכן ברחבי ארצות הברית, אנגליה, וכן בפסטיבלים שונים בהיכלי התרבות האירופית. הוא עבר לפני התיבה במספר בתי כנסת הבולטים ברחבי העולם. הרפרטואר שלו משתרע על פני ז'אנרים ושפות רבות, כולל עברית, יידיש עממית, אופרה, ברודווי, ישראלי, ועוד. כיום הוא מחזיק את המשרה של החזן הראשי בבית קהילת אנשי שלום בניו רושל, ניו יורק.

אלבום זה ללא ספק מהווה קפיצת דרך לחזן.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC