דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

חברת IGREEN משיקה פטנט עולמי לחיסכון בחשמל

0
מדור פרסומי - רונן הלל

חברת IGREEN יבואנית ומשווקת מוצרי שליטה וחיסכון בחשמל מובילה מהפיכה בישראל והשיקה פטנט עולמי. IGREEN השיקה "גלאי-שלט" אוטומטי חוסך חשמל, פתרון אפקטיבי לסביבה ירוקה.


הגלאי שלט החדש של IGREEN מביא לחסכון משמעותי ביותר באנרגיה על ידי כיבוי אוטומטי ואלחוטי של המזגן/ המחמם והטלוויזיה, כשאין אף אחד בחדר, ובכך חוסך 10-20% בחשבון החשמל. הגלאי שלט מותאם להתקנה עצמית, כאשר אין צורך בחיווט כבלים או בהתקנה מסובכת.

יוסי טראובה סמנכ"ל iGreen: "iGreen משווקת ומפתחת מוצרים ההופכים את החיים בבית או במשרד לכייפים, נוחים ו"מדליקים" יותר. זאת באמצעות מוצרי שליטה ובקרה כגון: גלאי תנועה, שקעים נשלטים מנורות גלאי ועוד מוצרים בלתי שגרתיים. הרעיון הוא לשלוט ולחסוך באנרגיה, למצוא תכסיסים קטנים ונהדרים שיהפכו את החיים שלנו לנוחים יותר, כייפים יותר, חסכוניים וידידותיים יותר לסביבה, מבלי לשלם הון עתק. אם אתה אדם שאוהב למצוא דרכים קטנות לשפר את החיים, אנחנו מאמינים שהמוצרים שלנו "ידליקו" אותך ובמיוחד לצורך כך פיתחנו את הגלאי שלט הייחודי שלנו".
מאפיינים עיקריים


חסכון של 10-20% בחשבון החשמל
שלט רחוק אלחוטי אינפרה-אדום "חכם" המכבה את המחמם/המזגן ואת הטלוויזיה בחלוף פרק זמן שכוונתם מראש: 15, 30 או 60 דקות, במידה והחדר ריק.
DIY: אין צורך בחיווט, כבלים או התקנה מסובכת.
אלחוטי לגמרי. חיבור פשוט לקיר או לתקרה.
פתרון אפקטיבי לסביבה ירוקה.
מוצר שווה לכל כיס עם חסכון משמעותי בצריכת חשמל.
את הגלאי שלט יש להתקין על התקרה או על הקיר, כך שיהיה במרחק של עד 6 מטר מהמזגן או הטלוויזיה, בקשר עין מתמיד. יש למקם את הגלאי שלט באזור מרכזי בחדר, כך שיוכל להבחין בתזוזה של הנוכחים בחדר במרחק הקטן מ-6 מטר, ברדיוס של 360 מעלות.

מחיר מומלץ: 249 ₪
להשיג בחנויות המזגנים המובילות ואצל היבואן.


יבוא ושיווק:

איי גרין קמעונאות בע"מ, ת.ד. 262, בני עטרות טלפון: 077-3007667, פקס: 03-5607377

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC