דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

יצחק מאיר בראיון ל'רדיו פתח תקווה'

0
מערכת 'דוס מיוזיק'.

יצחק מאיר (28) גדל במושב גימזו. בנו של רב המושב (אחיו הוא העיתונאי ידידיה מאיר). יצחק מתגורר כיום עם רעייתו בשכונת נחלאות שבירושלים. הוא למד במשך שנים בישיבות חרדיות בירושלים ("מיר" ו"חברון"). בגיל מבוגר יחסית החליט להתגייס לצה"ל, ואף לחם במלחמת לבנון השנייה.

לפני כמה שנים החל לארגן ערבים ששמם "עושים שבת ביום חמישי": יחד עם קבוצת חברים הוא מנחה קבוצות של חילונים ודתיים ברחבי הארץ, שמתכנסים מדי יום חמישי בערב לשיר את שירי השבת. חלקם כבר מכירים אותם אבל נהנים להבין מחדש את המילים והמשמעות, וחלקם שומעים אותם לראשונה בחייהם.מתוך המפגשים האלה נולד הדיסק "נשמות חדשות", שהוקלט באווירה חיה וזורמת באולפן, כמעין מפגש חברים.

בדיסק מתארחים אהרון רזאל, יוסף קרדונר, דניאל אהביאל ועוד בעלי-מנגנים מהשורה הראשונה של המוזיקה היהודית כשעל כולם מנצח המעבד ערן קליין. יחד, כולם מכניסים אותנו לאווירת השבת: מקטעי התפילה בבית הכנסת, אל "שלום עליכם" (בנוסח קרליבך), "ריבון כל העולמים" (רופשיץ), "אשת חיל" (ר' בן ציון שנקר), "לכה דודי" (מודז'יץ), "מה ידידות" (בעלז), "יה ריבון" (פיטסבורג), "למקדשך" (קרליבך), "מנוחה ושמחה” (קרליבך) ו"יה אכסוף" (קרלין).

רגע אחרי שהאלבום יצא מוצא יצחק מאיר זמן להתראיין לערוצי הרדיו ובראיון יחודי לתוכנית מסורת עם שלום המשודרת ב'רדיו פתח תקווה'.


האזינו לראיון:







0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC