דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אלחי רפואה – 'אבא של כולם' | להאזנה

0
מערכת 'דוס מיוזיק'.

אלחי רפואה, מי שכבר כונה "נער קול הפעמונים" והבטחה גדולה בפני עצמו, ייצג את ישראל עם השיר "אבא של כולם" בפסטיבל היהודי העשירי בסטוקהולם שוודיה, בכ"ה באייר. אלחי, (19), נולד בירושלים, למד פיתוח קול ובעיקר נולד עם כישרון גדול לרגש ולשמח.

את האירוע הבינלאומי הפופולארי מקיימת תנועת "בני עקיבא העולמית" מזה 10 שנים ברציפות. הגמר נערך מדי שנה במדינה אירופית שונה, בתחרות משתתפים בני נוער דתיים והשירים שכתבו מבוצעים בו בבכורה, שירים שנכתבו ומושרים בעברית זוכים לתוספת נקודות. "אני מתרגש מאוד להופיע באירוע. כחניך בני עקיבא לשעבר, זהו חלום שמתגשם. הוענקה לי הזדמנות להגיע למקומות חדשים באמצעות השירה שלי ולהביא לנוער היהודי בתפוצות רוח חדשה מישראל", מגלה רפואה.

אל המשלחת הישראלית לשוודיה מצטרף אלחי רפואה כנציג הזמר הישראלי. הוא ישיר מספר שירים עם זמרים ממדינות נבחרות ויבצע שירים נוספים בעברית יחד עם המקומיים. בנוסף ישיר את שיר הנושא של התחרות, שיופץ בימים הקרובים לאלפי חניכי בני עקיבא באירופה ולעשרות חניכי התנועה בעולם.

את הטקסט המרגש לשיר אבא של כולם כתבה חמוטל בן זאב למילים המבוססות על איגרת הרמב"ן. את הלחן כתב אוהד חיטמן, על ההפקה המוסיקלית היוקרתית חתום נדב ביטון. המלודיה עשירה בכלי נגינה ובקולות והעיבוד גרנדיוזי כמצופה. כיאה לאירוע בעל מימד בינלאומי, הופקה לשיר גם גרסה באנגלית.

ההצלחה בתחרויות שירה רבות מסייעת לאלחי לסלול ולכבוש לעצמו קריירה מוסיקאלית עצמאית. כשישוב לארץ יתכונן אלחי לגיוס לצה"ל במסגרת המכינה הקדם צבאית "בני דוד" בעלי שבשומרון, כשהוא מתעתד להתגייס ליחידה קרבית. במקביל, ה'סייפא' תפגוש ב'ספר התווים' – אלחי מקווה להספיק ולהשיק את אלבום הבכורה המצופה שלו בתחילת השנה העברית החדשה.

צילום: רונן אקרמן.

אלחי רפואה - אבא של כולם להאזנה:









0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC