דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

'עצרת גאולה ומשיח' עם הזמר אודי דוידי ואבי פיאמטה

1
מערכת 'דוס מיוזיק'.

ביום זה מגיעה לשיאה האמונה הטהורה כי הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים וכי הוא עומד לגאלנו גאולת עולמים תיכף ומיד ממש. ביום זה מודגש ביטחוננו בקיום נבואתו כי כבר הגיע זמן הגאולה, וכי דורנו זה זוכה לחיים נצחיים נשמות בגופים.

כמידי שנה אנו נוהגים לקיים ביום זה התוועדות ארצית – עצרת גאולה ומשיח, שתתקיים אי"ה, ביום שלישי ג' בתמוז (15.6.10) בשעה 7:00 בערב, באמפיתאטרון של בת-ים עיר הגאולה.

בעצרת שתערך בהשתתפות רבנים, אישי ציבור נכבדים, שלוחים ומשפיעים והמוני בית ישראל. תתקיים גם חגיגת הרמב"ם המרכזית לרגל סיום מחזור כ"ח בלימוד היומי של ג' פרקים ברמב"ם וספר המצוות ופתיחת מחזור הכ"ט. כמו כן תושמע גם זעקה למען שלימות הארץ ובטחון עם ישראל.

בחלק האומנותי יופיעו כוכבי הזמר החסידי אבי פיאמנטה ואודי דוידי, ברוב שירה וזמרה.

כינוס זה של אלפי איש המשתתפים במעמד של קבלת המלכות, מהווה ביטוי נאמן לקשר הבלתי רגיל שבין הרבי שליט"א מלך המשיח לציבור הרחב, ולהמשך חיזוקו, כנאמר בשיחתו הקדושה משבת פרשת משפטים ה'תנש"א:

"והרי המינוי דדוד מלכא משיחא כבר היה, כמו שכתוב "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", צריכה רק להיות קבלת מלכותו ע"י העם וההתקשרות בין המלך והעם בשלימות הגילוי".

גדול ביטחוננו, כי התוועדות זו תזרז את ההתגלות המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח שיבוא ויגאלנו גאולה אמיתית ושלימה, מתוך שמחה וטוב לבב.


על משמעות יום ג' בתמוז - ג' בתמוז - גילוי האמונה הטהורה.

ג' תמוז. תאריך שבתולדות עם ישראל נחקק כיום של גילוי אלוקי. יום בו הקב"ה מתגלה ומחבר את הלמעלה-מן-הטבע עם הטבע.

לראשונה, התוודע עם ישראל והעולם כולו לג' תמוז, עם הכניסה לארץ ישראל בזמן יהושע. היה זה במהלך המרדף שניהל יהושע אחר הצבא האמורי, כשלפתע החלו נוחתים על האמוריים - אבנים מן השמים כפשוטו ממש: "ויהי בנוסם מפני ישראל הם במורד בית חורון וה' השליך עליהם אבנים גדולות מן השמים" (יהושע י, יא). משנוכח יהושע כי באופן טבעי לא יספיק לסיים את הלחימה עד החשכה, הכריז, את מה שנעשה כבר לסמל של גילוי האלוקות בבריאה: "ויאמר לעיני כל ישראל שמש בגבעון דום וירח בעמק איילון".

פעם שניה התוודע עם ישראל והעולם כולו לסגולת הגאולה שבתאריך זה, במהלך מאבקו העיקש של הרבי הקודם רבי יוסף יצחק נ"ע שניאורסון, כנגד השלטון הקומוניסטי ברוסיה. לאחר שהרבי נאסר ואף נידון לירי תוך 24 שעות, נאלצו השלטונות, ממש בדרך נס, לשחררו מהמאסר.

היום בו שוחרר הרבי מבית הסוהר היה ג' תמוז תרפ"ז (1927). יום זה התגלה כאתחלתא דגאולה, שהושלמה מאוחר יותר בחג הגאולה י"ב וי"ג תמוז.

שני אירועים אלה, שארעו בג' תמוז באו להכין אותנו לקראת הפעם השלישית בו נפגש עם ישראל והעולם כולו בתאריך זה.

העל-טבעי אצל מלך המשיח

מאז עליית הרבי משיח צדקנו שליט"א לנשיאות לפני כ- 60 שנה, ראו הכל שלא ניתן לשבצו במגבלות הטבע. לא בגבולות הגשם ולא בגבולות הרוח. ראו את זה, בסדר יומו העמוס והמדוייק בתכלית, במאכלו ובזמן המועט שהוקצב לשינה. בצדיקותו וטהרתו. בראייתו מעבר לזמן ומקום, ביכולתו להלוך כנגד רוחו של כל איש ואיש, במנהיגותו ובהתמסרותו המוחלטת למען הזולת יחיד כרבים. בגילוי חידושי תורתו המדהימים, שפע שיחותיו, מאמריו ואגרות-הקודש. זכרונו המופלא. ובעצם במה לא?

כל אלה היוו מעט מסימני פריצת גבולות הטבע הגשמי והרוחני להם היינו עדים אצל הרבי מה"מ שיל"ו. בתחילה הייתה הנטיה לראות בתכונות אלה רק הבזקי-אור. אך במהלך השנים התחלנו להבין כי אין אלו תופעות יחידניות. אט אט התחברו ניצוצי האורות לדמות זוהרת אחת, שכל כולה למעלה מן הטבע בטבע. החלה להצטייר ולהתגלות בפנינו דמות מלך המשיח שיל"ו.

התחלנו ללמוד להכיר כי דבריו, דבר ה' ממש, הם שקובעים את המציאות. ובאומרו שדורנו זה זוכה לחיים נצחיים, נשמות בגופים - ונשיא הדור הרי הוא ככל הדור - ידענו שכך זה כפשוטו ממש ובראש ובראשונה אצל הרבי שליט"א מלך המשיח.

אמונה בעצמותו ית'

גם כשהגיע ג' תמוז תשנ"ד, והרבי שליט"א מלך המשיח נסתר מעינינו הגשמיות – אנו יודעים בוודאות גמורה, כי הרבי משיח צדקנו שיל"ו, לא הסתלק ח"ו, הרבי חי וקיים והוא זה שיבוא ויגאלנו בקרוב ממש. ועל כן לא שייך לנסות ולהגדיר את יום ג' תמוז כיום הילולא ח"ו. הילולא דצדיקיא הינו מושג המבטא אומנם מצב נעלה ביותר, אבל מיוחס אך ורק למי שנפטר. ואילו הרבי שליט"א מלך המשיח לא נפטר ! הרבי חי וקיים בגוף ונפש, כפשוטו ממש.

יום ג' תמוז, הינו היום בו מתגלית האמונה בעצמותו ית', שהורנו כי עתיד מלך המשיח להתכסות אך חוזר ונגלה לישראל וגואלם. יום בו כולנו מתלכדים סביב האמונה הטהורה בנבואתו של הרבי שליט"א מלך המשיח - הנה זה מלך המשיח בא, משיח מנחם שמו, תיכף ומיד ממ"ש, ממ"ש, ממ"ש.
1
( Hide )
  1. שלום רב, אצרף בתגובה שני פרקים מספרי 'מבשר גאולה', הפורש עובדות אמת ותגלית אמת - את סוד מעשה המרכבה. פירוט באתר -
    www.merkava-project.com

    הרבי מלובביץ ותגלית מעשה המרכבה. (האם היהודים זכאים לתואר עם צבוע ובוגדני?) by
    admin@merkava-project.com
    הרב הגאון, פיזיקאי ובהכשרתו האקדמית ומהנדס אניות, המקובל כגדול חכמי היהדות ומנהיגה הרוחני בשלהי המאה העשרים, צפה וניבא את אופן בוא הגאולה - וצרכיה - באופן מדויק ביותר:

    במשנתו ובכתביו הרב הדגול חזר ושנה כי מועדה קרוב ביותר, כי המבשר חי ונוכח "בינינו", תיאר את תרומתו כחיבור בין תורת ישראל - לדעת - ולמדע, וכפריצת דרך מדעית-טכנולוגית ותובנתית.
    בין היתר, הרב צפה מראש ופירט כי "עימות מול מלכות מונע מהמבשר להתגלות ולפעול".

    הלובביצ'ר הטיף, חזר ושינן כי:
    א. הגאולה אינה 'נוחתת' מעצמה, אלא דורשת מהעם העברי שכל, איחוד, פעולה, יצירה!
    ב. חובתו הראשונית כל יהודי להתגייס למען הגאולה ולסייע בהבאתה.

    כלומר, הרב הבין - ושינן לתלמידיו - כי היהדות נוצרה, הלכה למעשה, למען שלב הגאולה.
    משנת הרב בעניין הגאולה ומבשרה הצפוי מתועדת בהיקף חסר תקדים, חרוטה בסלע ומציגה בפנינו - הכלל - נבואה המתגשמת כיום ו"הוראות פעולה מקדמיות".

    שאילה: מהי סיבת הבורא ליציאת הרב מהבמה 'רגע' לפני השיא - לפני המבחן המכריע?

    התשובה קשורה ל"זכות הבחירה" ולפועל "השכל":
    בהגעת ידע המרכבה - ידע האור, מעברי אלמוני חסר תואר וללא רב לצידו, תלמידי הרבי אמורים לפעול לפי: א) שכל, הגיון בסיסי ב) עיקרי התורה והתנ"ך, ג) בהתאם למשנת הרב הנגלית כמדויקת ונדרשת, ד) לפי ידע ממורה "חדש", המבסס בבשורתו ו'מרכולתו' (וברקע חייו) את כל מבנה ותוכן התנ"ך, גם את משנת הרב. ה) המבחן נערך בלא שהרב נוכח ומסייע לכיתה - ולכלל - אלא מורשתו בלבד.

    שכל ישר לאל ומבחנו - השכל ישראל, השכל כל אנוש.

    האם מאמיני הרב וחסידיו הפנימו את שיעוריו?

    במסעותי לחשיפת המרכבה הגעתי בשנים 2004 ו 2005 לכפר חב"ד. ב 2008 ביקרתי במרכז חב"ד בברוקלין, מקום משכן ולימוד הרב הגדול מלובביץ', בכמה מועדים.

    בחב"ד - מערכת מסועפת שהרבי פיתח ברוב חזון וכשרון והותיר מאחריו בהסתלקותו - מצאתי מעטפת מנהלית-כלכלית-חינוכית נטולת חזון, נגועה בקבעון ובעיקר בתועלת מערכתית ואישית.

    פגישותי עם הרב יצחק גינצבורג בכפר חב"ד ועם תלמידו ועוזרו משה גנות בירושלים הניבו הבנה, תגובות השתאות, הסכמה והכרת תודה ל"שיעור" שהצגתיו באור (סרט טכני-מדעי) ואות (תמצית ספר זה), אך לוו בניתוק הקשר עמי.

    הרב גינצבורג, מורה ומנהיג קהילתי בכפרו ובציון, מדען ומתמטיקאי בהכשרתו, הודה וסיכם את השיעור עמי כך: "...ואני הקדשתי את חיי, מאמצי לחיפוש הסוד במתמטיקה", אך לא זימנני ללמד את מעשה המרכבה ולהציגו בפני תלמידיו. בדלת ביתו ובסיום פגישה בת כשעתיים וחצי, בורכתי "בהצלחה מכל הלב".
    בהמשך מסעי עצרתי בכפרו ובבית מדרשו שוב. ספרי הרב וקלטותיו הוצעו, כרגיל, למכירה.

    בברוקלין, איסטרן פרקווי שבע מאות ושבעים, מרכז הלובביץ' (בעבר) ניהלתי עם רבנים-מורים ותלמידי-חכם שיחות שהוצגו ע"י בני שיחי כ"מאירות". חרף תגובות הערכה (כנה) להבנתי עיקרי דרש, רמז ו"דברים הידועים כסוד" - ובקשתי / רצוני להציג את שיעור מעשה המרכבה לבני שיחי ול'קציני החינוך' בארגון ותלמידיו - לא הוזמנתי לעשות כן.

    רב היהודים עמם ניהלתי שיח ושיג במסע חשיפת המרכבה - בעיקר בכירי העם קציניו ושריו - הציגו עצמם ברבים כחסידי / שוחרי הרבי מלובביץ'. בפרק ה' מוצג פועלם בהיפוך למשנת הרב.

    האם היהודי אכן עם קשה עורף, סרבן וספקן - וצבוע - ומדוע?

    התשובה ברורה: הוא אכן כזה. לא כולו, תודה לאל. חלקו נוצר ועוצב ככזה בכוונה מראש וממלא תפקיד רב-פנים, שתמיד ראוי ונכון לראותו כחינוכי ודרמטי. רבים במחזה צריכים לשחק את צידו הרע / הכסיל / החמדן / צר-האופק והמימד / הספקן / הטועה של האדם. ראה פרק ה'.

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC