דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

שוואקי מצדיע לצה"ל | גלריה

0
מערכת 'דוס מיוזיק'.

בעקבות פעילות צה"ל, הופעתו של יעקב שוואקי שהתקיימה אתמול (ד') באפרת הוקדשה לחיילי צה"ל. למופע הוזמנו חיילי השייטת שהשתתפו במבצע וחיילי ישיבות ההסדר, אשר עלו לבמה לשיר עם שוואקי את השיר "אם אשכך ירושלים". הזמר אף זכה בכומתת חטיבת "כפיר".

כחמשת אלפים בני אדם השתתפו אתמול (רביעי) באפרת שבגוש עציון, בהופעתו הראשונה של גדול הזמר החסידי יעקב שוואקי ביש"ע. לאור האירועים, כל הערב הוקדש כמופע הצדעה לחיילי צה"ל בכלל ולחיילי שייטת 13 בפרט. לערב, אשר אורגן על ידי העיתון מקור ראשון, הוזמנו אותם חיילים שהשתתפו במבצע ובנוסף אליהם גם כ-100 חיילי ההסדר אשר משרתים בגזרת גוש עציון.

במהלך ההופעה, שוואקי הזמין לבמה אחדים מהחיילים, שר איתם את השיר "אם אשכחך ירושלים ואף זכה בכומתת חטיבת "כפיר".

למופע הוזמנו גם ילדים חולי-סרטן מעמותת "זכרון מנחם", חניכי "בית חינוך עיוורים" בירושלים, חניכי התנועה "מקום בלב", חברי כנסת, תלמידי ישיבות ובנות שירות לאומי מהאגודה להתנדבות. המופע התקיים בפארק מיוחד, שהוכשר רק עבור האירוע על ידי המועצה המקומית. ראש המועצה עודד רביבי הדגיש בדבריו כי "למרות פרץ השנאה מבחוץ ואופנת ההלקאה העצמית מבית, העם היהודי חזק יותר מכל מקטרגיו והוא עוטף באהבה את מגיניו". בנוסף אליו דיברו, מנכ"ל העיתון מקור ראשון דוד שריקי, ניסן סלומיאנסקי מהבית היהודי ויו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין אשר הביע את תמיכתו בחיילי השייטת.

קרדיט צילום: גרשון אלינסון.
המופע הופק כולו ע"י עיתון 'מקור ראשון'.









0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC