דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

סינגל חדש לאיש העסקים אבי גסנר – "מודה אני"

0
מערכת 'דוס מיוזיק'.

אבי גסנר (55) מתגורר בכפר סבא, במקצועו הוא סוכן ביטוח פנסיוני בעל רקע מוסיקלי עשיר שבנה במו גרונו. גסנר למד מוסיקה, שר, ניגן, וחלם. עיון בתולדות חייו מגלה שזימר בלהקה מקומית, שיחק בתיאטרון, מנגן על חליל, אקורדיון וגיטרה. בעבר נטל 'כמה שנים של הפוגה' מהמוסיקה, אך לפני 5 שנים בעקבות טלטלה בחייו או משבר גיל החמישים, "תלוי איך מסתכלים על זה" חזר לצליליו.

את הסינגל הנוכחי "מודה אני", הלחין משה לאופר. ברק בן צור המתופף הידוע והמפיק המוסיקאלי של האלבום כולו, הופקד על הליווי המוסיקאלי והעיבוד. "יש לנו חיבור, הוא מבין אותי ויודע מה אני רוצה ומצליח להגשים לי את כל החלומות המוסיקאליים", אומר גסנר.

את הלחנים של לאופר, שמר אבי גסנר במגירה כי "לא מצא את הזמן להתעסק עם זה" עד לפני חודשיים כשביקש לשיר שיר לחג השבועות. בשבועות מלאו 88 שנים לאביו שנפטר ארבעה חודשים קודם לכן. "מה שנשאר לי ממנו זה, הזיכרון השמח, לכן חיברתי שיר ליום הולדתו, בו אני בעצם מודה לו על מה שהשאיר לי".

אבי גסנר מציג את סינגל התודה 'מודה אני' שמופנה להקב"ה על השליחים ששלח לו ללוות בהם את חייו. "אבא הוא שליח של הקב"ה שהעביר לי המון בחיים. הוא היה איש שמח בכל מצב ותמיד הודה על כל דבר, כעת זה הזמן שלי להודות לו".

אלבום הבכורה שיושק בע"ה בתחילת החורף, יהיה מגוון ומתובל בסגנונות שונים, מלאופר ועד בוצ'לי ופאבארוטי. גסנר מתחבר למוסיקת אופרה ("לייט"), חובב את הז'אנר אך במקביל, לומד מזה 4 שנים במכון הירושלמי לחזנות ומוסיקה, מתוך כוונה ברורה להיות מוסמך כחזן. מתפללי בית הכנסת שלו אומרים ש"לשמוע אותו קורא בתורה, זה כמו לבוא למופע אופרה קלה...".








0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC