דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

המלצה והאזנה בלעדית: בני אלבז - "אל תתייאש"

7
זוהר מלאכי 'דוס מיוזיק'.

בני אלבז ה'אבא' של המוזיקה המזרחית וזמר הבית לשעבר של ש"ס משיק את אלבומו החדש 'אל תתייאש'. "אל תתייאש" הינו אלבום המכיל 11 רצועות השמעה כאשר השיר הפותח את הדיסק הינו השיר "אל תתייאש" כשמו של האלבום. שם האלבום איננו מקרי היות והייאוש הוא אחת מהמחלות הרוחניות הקשות שיש לאדם. הייאוש משתק את האדם ומפיל את רוחו. אך למרות הכול אסור להתייאש. וכמו שנאמר כבר במסכת ברכות דף י',ע"א: "אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים".

הדיסק ממשיך עם הקו המוזיקאלי עם השיר "מי שמאמין" בביצוע מחודש לשיר של אייל גולן. כי הרי "מי שמאמין לא מפחד את האמונה לאבד". בין השירים ניתן לשמוע את השיר "ברכת הכהנים", "טאטא", "ימה" שיר מקורי בסגנון היפ-הופ קצבי שמדבר על אדם שנוסע להודו, לסין ומקבל את "מכת" המיסטיקה והקדושה שבסופה הוא תמיד חוזר לימה/אמא. וממשיך עם השיר "אין עוד מלבדו" ו"הלילה זה כאן אמיתי" שיר קצבי/לטיני בו משתתף בנו,גד אלבז. השירים המקורים לצד לחנים קצביים ממשיכים להביא לידי ביטוי את היכולות ואיכויות הווקליות האדירות של בני אלבז. אני הצטרפתי - מה איתכם?









יש לציין כי את הדיסק יצא עוד כחודש - לכל מי שמעוניין לרכוש את הדיסק ניתן ליצור קשר עימנו או עם שלומי כהן בטלפון: 052-4339353.
7
( Hide )
  1. גם אני קיבלתי את הדיסק בהופעה שהתקיימה בת"א וזה הולך להיות הלהיט הבא!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. מחכה לדיסק!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. ב-ה-צ-ל-ח-ה לכל משפחת אלבז!!!!!!!!

    השבמחק
  4. בני אוהבים אותך!!!!!!!

    השבמחק
  5. בההההההצצצצצצצצצצצללללללחחחחחחחחחההההההההה!

    השבמחק
  6. איזה שיר פצצה!!!!!!!!!!

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC