דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

גד אלבז - דוסיפדיה

0
זוהר מלאכי 'דוס מיוזיק'.

גד אלבז נולד ב-20 באוגוסט 1982 בנו של הזמר בני אלבז ואחד הזמרים הבולטים בז'אנר המוזיקה החסידית-מזרחית. כאשר היה בן ארבע, כבר שר עם אביו את הלהיט "אבא, אותך אני אוהב". וכשגדל פתח בקריירה של זמר,והתחיל את דרכו עם אביו ואלבום הראשון "לך בדרכים ישרות". בשנת 2004 הוציא את דיסק "משמעויות",עם הלהיטים "על נהרות בבל","הלילה זה הזמן" שמארח את אלון דה לוקו. פרסומו הגדול ביותר נבע מהופעתו בשנת 2005 בבת ים במופע הבכורה של הדיסק "משמעויות".

באותה שנה יצא השיר עם אלון דה לוקו שנקרא "אור" מתוך אלבום הראשון של אלון דה לוקו ולאחר מכן מאוחר יותר יצא באלבום של גד אלבז גם כן השיר זכה בכל המצעדים ונחשב להיט ענק. שנה לאחר מכן, הוציא אלבז אלבום "כמעט שקט" באלבום מארח שלל אומנים ממגזר דתי-חרדי בין היתר הביא את הלהיטים "העם מחפש מנוח" עם ישי לפידות "תפילת האב".

בשנת 2007 יצאה כתבה ב-7 לילות על גד אלבז בה נודע המפיק והמלחין רודי פרז שמפיק את גדולי הזמרים בעולם כדוגמת ביונסה ואנריקה איגלסיאס וכפי שכונה מפיו "הקול של ישראל". בשנת 2008 הוציא אלבז את אלבומו "בין הטיפות". ובקיץ של אותה שנה אירח בקיסריה את שלומי שבת ,הראל מויאל ,שלומי גרוניך ואיציק שמלי ששרו בהופעה תשיר "מזמור לדוד" שגם הפך להיט במופע זה נכחו צופים מזרמים שונים-מחילונים ועד לחרדים. כיום אלבז עובד על אלבום נוסף שנקרא "חלק ממני" באלבום המלא לקחו חלק מעבדים ידועים כמו נדב ביטון וקובי "סאבלימינל" שמעוני. האלבום ייצא בהפקת " ZOAB "ntertainment ו"תאקט". השירים שכרגע יצאו מאלבום "אור גדול" "חלק ממני".
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC