דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מישל פרדס מוריד טל באמצע החורף

1
מערכת 'דוס מיוזיק'.

מישל פרדס (49), הוא איש עסקים חובק עולם, אך חובב מוסיקה לא פחות. בהפוגות העסקיות, הוא יוצר מוסיקה יהודית בלתי שגרתית בעליל. אחרי כשלחן מתמקם בראשו הוא פונה לבחור ולהתאים לו מילים קדושות. בהמשך, יגיע ארצה יקבץ סביבו באולפן את טובי המוסיקאים בישראל, וימשיך להגשים לעצמו חלומות...

מישל מנגן על פסנתר, את תורת המוסיקה למד באקדמיה למוסיקה בבריסל. "להלחין מוסיקה זאת עבודה רוחנית" הוא מסביר, "החלק הכי קרוב אצלי לאלוקים. נשמתי צריכה לשיר כדי להתקיים ולצבוע את ליבי, המוסיקה שאני מלחין גורמת לי לתחושה נהדרת".

הקשר עם מוסיקה מהמקורות מוכרת לפרדס. עד לפני כמה שנים הופיע כזמר עם להקה חסידית בחתונות ובשמחות יהודיות באירופה. אולם המוח המוסיקאלי לקח למחוזות אחרים. אט אט התאגד אוסף גדול של שירים משלו, מילים, איתם הוא הגיע אל האולפן של אבי סינגולדה כדי שיהפוך אותם לאלבום.

האלבום המלא "טל" מכיל קשת רחבה של סגנונות. סינגולדה, כאמור, ניהל את ההפקה המוסיקאלית ביד אומן ובנפש רגישה ע"מ לאפשר ביטוי אומנותי מלא של היוצר. ע"כ, גדוש פרדס מילים טובות. "הוא גאון, פשוט גיטריסט ויוצר גאון...", מחמיא פרדס לחברו, "אלוקים נתן לו מתנה גדולה" העבודה עם סינגולדה לימדה אותו להיות מקצוען לעילא ולעילא. "אבי 'היפר' וגדוש בחוש הומור וכישרון ללא הגבלה, אני מקווה שהחיבור הטוב שנוצר בינינו יסלול שביל לליבות המאזינים".

את האלבום "טל" ניתן להשיג בגרינטק ובחנויות המובחרות.







1
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC