דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

'אף די דיסק' חברת ההפצה החדשה של דוד פדידה

0
'אף די דיסק'

מערכת 'דוס מיוזיק'.

הרבה מעבר להפקותיו המוזיקאליות הרבות בתקופה האחרונה, שוקד בימים אלו המפיק דוד פדידה על הקמת חברת הפצה חדשה בשוק המוזיקה היהודית בישראל שתקרא "אף די דיסק" חברת בת לחברה המצליחה אף די די פרודקשיין בע"מ המייצגת בן השאר את האמנים אוהד מושקוביץ, ישי לפידות, להקת קינדרלך, יונתן שינפלד, דניאל אהביאל ואיציק דדיה.

למערכת נודע שכבר נחתמו הסכמי הפצה עם כל הגופים הגדולים שמוכרים מוזיקה בישראל ובמקביל עובד פדידה על שיטת שיווק חדשה ומעניינת שתביא רענון לצורת המכירה של המוזיקה בישראל.

פדידה: החלטתי לתת יד וכתף לאמנים השונים ולהקים חברת הפצה של מוזיקה יהודית שמטרתה תהיה לתת ללקוח מחיר סביר ובמקביל לדאוג שהאמנים שמשקיעים סכומי עתק בעשייה של מוזיקה איכותית יוכלו להתפרנס בכבוד ולקבל את המגיע להם בצדק וביושר,"אף די דיסק" שמה לעצמה מטרה להביא את המוזיקה היהודית לכל בית בישראל במחיר שווה לכל נפש ובצורה הוגנת כלפי האמנים והמוזיקאים שמשקיעים מהונם ומרצם כדי לייצר את המוזיקה הזו.

עם הקמת החברה יעלה לאויר גם ה"לינקדוס"-סינגל וירטואלי. מערכת שדרכה כל זמר/ אמן/ מלחין/ יוצר יוכל להפיץ ולהציע את מרכולתו בצורה וירטואלית יפה ומכובדת לכל אנשי המדיה השונים שקשורים לתחום המוזיקה היהודית בארץ ובעולם, ולאחר המשלוח לעקוב אחר קצב ההשמעות והכתבות שהועלו לאויר.

כמו"כ תקשר החברה בין האמנים לחברות הדיגיטל השונות לצורך מכירה וירטואלית של השירים כגון: סלולאר ואתרי הורדה חוקיים באינטרנט.

בנוסף תלחם חברת "אף די דיסק" בהורדות באינטרנט ובימים אלו כבר מתארגנת תביעת ענק נגד אתרי ההורדות הלא חוקיים.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC