דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

TOYWATCH מציגה את סדרת מטאליק

0

חברת שעוני היוקרה האיטלקית TOYWATCH מציגה את סדרת מטאליק- סדרת שעוני מתכת מטאליים בצבעוניות עשירה

מותג השעונים הבינלאומי TOYWATCH, משיק לרגל חודשי הקיץ את קולקציית METALLIC: סדרת שעונים מטאליים בסגנון קייצי ומלא חיים בצבעוניות עשירה, תוך שמירה על מראה זוהר.

הסדרה החדשה כוללת שבעה דגמים מובילים בצבעוניות עשירה ומטאלית: גרסת היוניסקס כוללת את הצבעים כחול אינדיגו, ירוק, ברונזה ואפור שחור, בעוד קיימי אף דגמים המיועדים לקהל הנשי, כסף, סגול, וורוד בשילוב אבנים על המדדים.

סדרת METALLICמאופיינת במשחקי אלומיניום, גמישות ובשילוב צבעים בהירים וצורות קלאסיות.
הסדרה החדשה באה לשבור תבניות ומוסכמות ולייצג אנשים שמנצלים את החיים עד תום. כמו כן, ניתן לומר שבסדרה החדשה יש נגיעה של צבעוניות רבה וזוהר והיא מותאמת לכל אירוע בשעות היום והלילה.

מותג השעונים היוקרתי TOY WATCH, הנו מותג איטלקי מוביל, פרי עיצובו ויצירתו של מעצב העל האיטלקי MARCO MAVILLA, הוקם בשנת 2006 באיטליה, מאז החברה צמחה והיא נוכחת כיום ב- 5 יבשות עם למעלה מ-2000 חנויות. חנויות החברה ממוקמות בערים וברחובות היוקרתיים ביותר כמו מילאנו, רומא, ונציה, פירנצה,הונג קונג, לונדון, קואלה לומפור פריז, ניו יורק ועוד.

המותג היוקרתי מעטר את ידם של כוכבי הוליווד ואנשי עסקים בעולם, ביניהם: מישל אובמה, אשת נשיא ארה"ב, מדונה, אופרה ווינפרי, סנדרה בולוק, דיויד בקאהם, ביונסה, פאריס הילטון, קייטי הולמס ועוד.

החברה מובילה חדשנות בענף, הן מבחינת טכנולוגיות והן מבחינת עיצובים וטרנדיות רבה. מעצב החברה מרקו מוילה, משיק אחת לשלושה חודשים סדרות חדשות בהתאם לצווי האופנה השולטים בעולם. הקולקציה משווקת ברחבי העולם וזוכה להצלחה רבה.

מחיר מומלץ לצרכן של סדרת METALLIC – 995 ₪ .
סדרת METALLIC – כולל אבני סברובסקי – 1,095 ₪ .

להשיג בקניון שרונים בהוד השרון קומה ב', גרנד קניון בחיפה קומה ג' או בקניון אבנת קומה ב'.
כמו כן, ניתן להשיג את רשימת המפיצים המורשים באתר החברה
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC