דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

איציק דדיה באור עקיבא // סיקור וגלריה

0

דורון ישראלי

כבר בלובי הכניסה הייתה אוירה של לחץ המלחמות על הכרטיסים לא פסקו וברגע שנפתחו הדלתות כמעט ולא היה מי שיעצור את ההסתערות פנימה , 

האירוע התחיל באיחור קל של עשרים דקות בקליפ פתיחה מרשים ומשעשע במיוחד .. "שישים שניות על יונתן שינפלד" כשמיד לאחריו כמובן פתח יונתן שינפלד את המופע עם השיר ג'סט דואט לאחריו המשיך יונתן עם השיר תנצל נפשי כשהקהל מצטרף אליו לאחר מכן הזמין המנחה יניב את הרב בעדני לדברי ברכה ועוד מספר רבנים וכן את יוזם הערב הרב משה מורי ראש מוסדות אור שלום, בהמשך הערב הופיע יונתן לכל תשואות הקהל עם השירים "לא תנצחו אותי", "ילד", "חלום", "תן לנו סימן" כשהקהל מריע ומצטרף לשירים וברקע מוקרנות קטעי מולטימדיה מרהיבים.

ואז הגיע החלק העיקרי של הערב המופע של איציק דדיה שנפתח בקליפ פתיחה ערוך בטוב טעם שהציג את נגני הלהקה החדשה של איציק (7 נגנים) קלידים, גיטרה בס, גיטרה חשמלית, תופים,כינור,כלי הקשה,דרבוקה.

בהמשך הסרטון הראו קליפ של שיר חדש של איציק "לשיר מהנשמה" שכתב לו "גילי זכאי" שרואים את איציק מנגן ושר עם הגנים שלו ברחוב לפני העוברים ושבים..

בסוף ההקרנה נוגן אותו שיר בדיוק ברמיקס של חנן דרוב ששני רקדנים פרצו לבמה בריקוד פתיחה ואז איציק נכנס לבמה עם מקרופון מדונה והצטרף אליהם בריקוד- זה היה קטע שווה!!

סיום הקטע איציק הודה למארח משה מורי ולקהל שהגיע ושר את "הכול זה משמים" בהמשך דיבר איציק על כך שלכל אחד יש רגע קשה שבו הוא פונה לאלוקים שבשמים ואז שר את "אלוקים שבשמים" לאחר מכן הקדיש אמא לכל האמהות וכאן הוא הזיל דמעה כשהוא נתן לקהל לשיר בית שלם ממש לבד בסיום השיר איציק חילק את האולם לשתים שצד אחד שר אוי אוי וצד שני עם ישראל חי תוך כדי שהלהקה והקהל מצטרפים ללהיט של יוסי גיספאן "עם ישראל חי" בסיום השיר הוקרן קליפ המספר על הדרך בה הלחין איציק את השיר ממעמקים כשבסיום הקלים יונתן עמד על הבמה והתחיל את השיר לבד כשבהמשך איציק מצטרף אליו בדואט בצרפתית שלדעת רבים זה היה הקט הכי חזק באירוע, כאשר בזמן שהם שרם היה מוקרן על המסכים תמונות ההרוגות מהפיצוץ בנתניה שלזרכם הולחן השיר ... 

בסיום השיר התחיל איציק את "בתפילה"כשהוא קוטע את הקהל ומודה לאיצי ברי ואלי כהן על הזכות לעבוד איתם ועל כך שכתבו לו את השיר בסיום השיר הקהל המשיך איתו לפו פו פו פו "שר מפנים" בסחף גדול כשחלק מהקהל ממש עומד על הרגליים ..

וכאן הוקרן הקליפ החדש "הללויה" כשבסיום איציק פורץ לבמה ומבצע חלק מהשיר עם הנגנים
ואז עולה לבמה בהפתעה המפיק של איציק דוד פדידה ומבשר לו על הבמה על מכירת 20000 אלף עותקים מהאלבום "עם ישראל חי" ומזמין את יונתן שינפלד להגיש לאיציק המופתע אלבום זהב על הבמה,כמו"כ הוזמנו אביב של איציק שי שפדידה הגדירו אח ורע,היוצר גילי זכאי, היוצר אלון מורדו,ועוד...

מכאן איציק המשיך בחשיפת שיר בהשמעת בכורה באופן ספונטני תוך כדי שהלהקה והקהל לומדים את זה על המקום "ברוך השם" ואז שאל אציק את הקהל האם הם מעוניינים להיסחף עם "אני נסחף" בשיר הזה כבר כולם נעמדו על הרגלים !!

לשיר סיום הזמין איציק את יונתן שינפלד לשיר את "אבינו מלכינו" ע"פ הלחן של ישי לפידות כשהם מתיישבים על המדרגות של הבמה והקהל מצטרף!!
יש לציין שאיציק הפגין יכולת שליטה מדהימה בבמה וצורת ביטוי מוזיקאלית נדירה,אני מאוד נהניתי מי שלא היה הפסיד!!





















































0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC