דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

להקת ה-Maccabeats חוזרים!

0

זוהר מלאכי 'דוס מיוזיק'. 

להקת ה Maccabeats, הלהקה היהודית המצליחה בעולם תגיע לישראל בעוד כחודש כחלק ממסע הופעות עולמי שהם מקיימים בקהילות היהודיות בארה"ב, אירופה ודרום אפריקה.

מי היה מאמין שהם פרצו לתודעה העולמית רק בחג החנוכה האחרון עם גירסת יו טיוב ללהיט Dynamite ולאחר מכן עם קליפ ייחודי לחג הפורים. חברי להקת האקפלה, כולם תלמידי או בוגרי הישיבה יוניברסיטי מניו יורק הפיקו את הקליפ היהודי המצליח בכל הזמנים, אשר עבר מזמן 5,000,000 צפיות ביו טיוב. חברי הלהקה התראיינו לכלי תקשורת מרכזיים בעולם: CNN (לארי קינג), NY TIMES, NBC, FOX ואף פורסמו בכמעט כל כלי התקשורת הארציים בישראל במהלך ההופעה שקיימו בישראל בחורף האחרון.

לפני מספר שבועות הופיעו חברי הלהקה מול הנשיא האמריקאי ברק אובמה ובכירים בממשל כחלק משבוע המסורת היהודית שקיימו בבית הלבן. הנשיא אובמה התרשם מאוד מההופעה והודה לחברי הלהקה באופן אישי.

יחיאל פישמן, נציגם של להקת המכביטס בישראל ומפיק המופעים: "לאחר ההצלחה האדירה בהופעתם בועידה העולמית של בני עקיבא בחורף האחרון הוצפנו בפניות מטעם ארגונים, מוסדות ורשויות מקומיות שביקשו לארח את חברי הלהקה להופעה. לאחר שהתפנו מלוח הזמנים הצפוף, הצלחנו להביא את הבנים לישראל למסע הופעות ברחבי הארץ." פישמן ציין עוד כי לאחר שכל הכרטיסים להופעה הקודמת בארץ נמכרו תוך זמן קצר, הוחלט להפיק מספר הופעות, אשר חלקן יהיו פתוחות לקהל הרחב, בכמה אזורים ברחבי הארץ. מופע מרכזי יתקיים בבית העם בירושלים במוצ"ש כ"ח בתמוז, 30.7.11 וניתן לפנות ולהזמין מופעים נוספים. ההופעות עצמן נסגרות בימים אלה, ובקרוב מאוד יפורסמו לקהל הרחב.

חברי הלהקה יגיעו לישראל במהלך תקופת שלושת השבועות לפני תשעה באב, תקופה בה לא שומעים כלי נגינה לפי המסורת היהודית ותקופה בה נציגי קהילות וארגונים מוגבלים ביצירת מופעים מתאימים לזמן זה של השנה, אזי שזה המענה האידיאלי וההולם . "ללהקת המכביטס אין בעיה להופיע בתקופה זו מכיוון שהשירה שלהם היא ווקאלית בלבד, ובתקופה זו כל רשתות הרדיו הדתיות משדרות רק מוזיקה ווקאלית" מסביר פישמן. בנוסף, ישולבו בהופעות אלמנטים מיוחדים לציון תקופה זו כגון דברי תורה קצרים, סיפורים ועוד.

חיים (ג'וליאן) הורוביץ, מנהל הלהקה מסביר "כי מספר רבנים מה'ישיבה יוניברסיטי' בניו יורק תומכים בהופעות הייחודיות שעורכים חברי הלהקה בתקופה זו של 'שלושת השבועות', ואף ממליצים עליה לציבור הרחב כאירוע של התעלות וחיבור למקורות".

הורוביץ מוסיף כי למרות שבמסע ההופעות שעורכת הלהקה הם מבקרים במספר מדינות ברחבי העולם, "המדינה שחברי הלהקה הכי מתרגשים להופיע בה היא כמובן ישראל".

הקליפ המדובר: http://www.youtube.com/watch?v=qSJCSR4MuhU

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC