דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

איציק דדיה ויונתן שינפלד כבשו את בת ים // גלריה

6

מערכת 'דוס מיוזיק'. 

אתמול לעיניהם של 600 צופים בהיכל התרבות בת ים הופיעו יונתן שינפלד ואיציק דדיה ממיטב שיריהם החדשים ונתנו את המקסימום לכל תשואותיהם של הקהל שלא הפסיק להריע .

המופע נפתח בקליפ קומי על יונתן שינפלד שפתח את המופע במחרוזת שירים כשהוא מנגן על הפסנתר ומשתף את הקהל בשירה אדירה לאחר מכן הופיע יונתן כשמונה שירים מתוך אלבומיו שהוא חותם את החלק שלו בדואט מיוחד עם איציק דדיה לשיר "שירת העשבים"

החלק השני של הערב נפתח בקטע וידאו מיוחד שהציג את הלהקה המורחבת ומיד איציק עלה לבמה בליווי רקדנים עם גירסת רמיקס מיוחדת של חנן דרוב לסינגל החדש שהוציא בימים אלו "לשיר מהנשמה"

לאחר מכן איציק נתן מופע של כשעה וחצי ממיטב שיריו בליווי קליפים מיוחדים וקטעי מולטימדיה במהלך המופע חשף איציק את השיר "לתת בחזרה" שיר שהוקדש כולו למעריצים וכן עוד שיר חדש שנקרא "ברוך השם" כמו"כ הזמין איציק שת יונתן לדואט בשיר "ממעמקים" לזכרם של הרוגות הפיצוץ בנתניה ולשיא "אבנינו מלכינו" מלחנו של ישי לפידות שאותו ניגן יונתן על פסנתן כשאיציק עומד לידו ושר כשכל הקהל באולם עומד על רגליו ומצטרף.

המופע המשותף הבא יתקיים בע"ה ביום שני כב' אב 22.08.11 באולם ז'ראר בכר בירושלים

צילום: קובי הרשברג













































6
( Hide )
  1. איזה הופעה מדהימה

    השבמחק
  2. שני חמודים קטנים

    השבמחק
  3. אל תבלבל שטויות הייתה הופעה מדהימה

    השבמחק
  4. היה מדהים. איציק אתה ענק ויותן בחלל. אתם שרים מדהים. דוד כל הכבוד. על ההפקה. היה מדהים אבל עם אפשר ש הקינדרלך יבוא ואוהד לבת ים תודה וישר כח מקווה שאתה קורא. נעה מבת ים

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC