דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מיכאל פרוזנסקי - MP3 // המלצת דיסק

3

'זוהר מלאכי'  - דוס מיוזיק. 

לאחר אלבומים "אשריך" ו"פרוזבול" יוצא מיכאל פרוזנסקי עם אלבומו השלישי,"MP3". "MP3" הינו אלבום המכיל עשר רצועות השמעה אשר הולחנו ע"י יצי וולדנר [שירים 10,8,7,4,3,1], ברוך לוין ויצי באלד [שיר מספר 2], יוחנן שפירו [שירים 6,5] ואלי שוואב [שיר מספר 9]. שם האלבום "MP3" אינו מקרי וזאת בשל החשיבה של מיכאל פרוזנסקי ליצור ראשי תיבות מקוריים לאלבומו אשר מהווים ראשי תיבות של שמו יחד עם מספר אלבומו הנוכחי.

"MP3" מאגד בתוכו מגוון רחב של סגנונות מוסיקליים החל משירים חסידיים קצביים כגון: "לטב עביד", "על שלושה", "על ישראל שלום", "שיבוא", "זה לזה" [דואט עם שלומי קאופמן], "תורה" וכלה בשירים חסידים שקטים כגון: "פיה פתחה" [דואט עם יצי וולדנר], "שומר ישראל", "תראה לי את הדרך", "מי בון". בנוסף לרשימת שירים אלו מצורף לדיסק שני רצועות וידאו/קליפים אשר נוספו כבונוס לדיסק: "תעשה מצווה" [חג פורים] ו"אתה צופה בי" [פיגוע בסבארו וקריסת מגדלי התאומים]. המיוחד בדיסק זה הוא היכולת של כל שיר בדיסק "MP3" להיות פיינליסט וזאת בזכות מיכאל פרוזנסקי אשר ממשיך להביא לידי ביטוי את האיכות הווקלית הנדירה שלו. אני אהבתי-מה איתכם?
3
( Hide )
  1. זול מאוד, לא הרחבתם בכלל... אלבום נהדר, ובשתי מילים בחיים א"א להגדיש את כל הדיסק..

    השבמחק
  2. אתה לא קורא בין השורות: "המיוחד בדיסק זה הוא היכולת של כל שיר בדיסק "MP3" להיות פיינליסט וזאת בזכות מיכאל פרוזנסקי אשר ממשיך להביא לידי ביטוי את האיכות הווקלית הנדירה שלו. אני אהבתי-מה איתכם?"

    מה לא ברור! :-)

    השבמחק
  3. המלצה מעולה!

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC