דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

כשציון גולן פוגש את יניב בן משיח

0
מערכת 'דוס מיוזיק'. 

הזמר התימני ציון גולן בהשלמות קדחתניות לקראת אלבומו ה28 במספר , באלבום משתף פעולה עם הזמר יניב בן משיח בדואט,ביום חמישי האחרון הם נכנסנו לאולפן כדי להקליט. ובעוד כשבועים יצא הדואט כסינגל ראשון מתוך אלבומו של גולן,שאמור לצאת לקראת חג חנוכה ,שיכלול 11 שירים בסגנון תימני.

השיר הוא "שירו לאל" פיוט תימני כשחל ראש חדש בשבת, הלחן של גולן, עיבוד: קשתי לוי.

ציון ויניב באולפן

בשיחה עם ציון גולן מה הביא אותו לעשות דואט עם יניב בן משיח?

במהלך העבודה על האלבום, נתקלתי בשיר הזה ודמינתי את יניב מבצע איתי את השיר למרות שזה שיר תימני יש בו גוון ואלמנט שתואם לסגנון של יניב, והוא זמר מאוד פופלארי שאני מאוד אוהב לשמוע הוא בעל יכולת קולית מדהימה, וראיתי שיכול ליווצר כאן שילוב תימני ים תיכוני 

יצרתי קשר עם היחצ״ן אביאל יאיר נחום , ומשם הכל רץ, ואכן התמונות מדברות בעד עצמם הקלטנו ביום חמישי את השיר והיתה אוירה מדהימה וחיבור מצוין, יניב הוא אדם צנוע, נעים הליכות ונהנתי מאוד לעבוד איתו , ובעז״ה עוד כשבועים תשמעו את זה.

מצידו של יניב התגובה היתה !

כבוד הוא לי שזמר עם קריירה של 30 שנה מעבר לזה שהוא זמר ענק, יחיד בדורו ואין שני לו , מזמין אותי לדואט איתו, ציון הוא אדם עדין נפש,שמחבב את כולם ,מחייך לכולם, היה חיבור מדהים באולפן , ועכשיו אני מחכה שזה כבר יצא כסינגל , ומאחל לציון בהצלחה באלבום החדש שמעתי חלק ממנו בהקלטות לדואט, האלבום מיוחד במינו.

קרדיט צילום: אבי את אבי


0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC