דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אביחי פז גרינוולד 'באנו חושך לגרש'

0
מערכת 'דוס מיוזיק'.

אביחי פז גרינוולד נמצא כבר שנים רבות בעולם המוסיקה בישראל. מסעו המוסיקלי המפעים כלל תחנות מרתקות כמו שירה באלבומיו הראשונים של אהרן רזאל, זכייה בתחרות להקות נוער עם להקת ניצוצות, הוצאת אלבום שירי חתונה מקוריים 'ישיש עלייך' ונגינה בארועים רבים כנגן מלווה לאמנים וכסולן להקת החתונות 'קומי אורי'.

גולת הכותרת היתה אלבומו האחרון, האישי והבוגר שראה אור לפני חודשים ספורים – לצאת אל העולם, בו ארח את הזמר יהודה סעדו לדואט מרשים בשיר הנושא של האלבום. להיטי האלבום 'יש סיבה', 'אמונתי' וכמובן 'לצאת אל העולם' התנגנו להם אין ספור פעמים באמצעי תקשורת רבים בישראל.

חג החנוכה שמתקרב אלינו בצעדי ענק, בו ניצחו המכבים את היוונים הוא סיבה טובה להפקת שיר חדש ומרתק. מדובר בשיר המוכר באנו חושך לגרש עליו גדלו כמעט כולנו במסיבות החנוכה בגן, ומאז התקבע ברפרטואר הרשמי של שירי החנוכה בישראל. כעת, מקבל השיר תפנית מפתיעה: אביחי פז גרינוולד משתף פעולה לראשונה יחד עם הלהקה היוונית מוזוקי לביצוע מיוחד של השיר בעיבוד יווני, בהפקתו המוסיקלית של מאיר שטרית.

רבי שניאור זלמן מלאדי, האדמו"ר הראשון לשולשלת חסידות חב"ד היה אומר שאפשר להכניע אומה שלמה על ידי שלוקחים להם את הניגונים, וכך במלחמת העולם הראשונה אימצו להם החסידים את מנגינת ההימנון הצרפתי, שהוכנעה במהרה ע"י רוסיה. הצטרפו אל השיר המחודש והמשיכט להכניע את האומה היוונית גם בימינו!

האזנה ערבה וחנוכה שמח!
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC