דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אשי גולדשטיין באלבום חדש 'שומר ישראל'

0
מערכת 'דוס מיוזיק'.

בשלהי 1970, בעת האזנה למוסיקה נדרש פטיפון, (זוכרים את הקופסאות האלה בסלון שלך!?), כאשר פרחי היה כמעט מקהלת הנערים היהודית היחידה בסביבה, וכאשר מרדכי בן דוד ואברהם פריד רק התחילו את הקריירה המוסיקלית, היה אשי גולדשטיין בן פחות משנתיים. אבל כבר אז הוא היה מוזיקלי. מוקדם יותר, הוא למד להרים את המחט על הפטיפון כדי להתחיל את השיר שוב! עד גיל 5, משפחתו כבר נהנתה מזמירות השבת שלו.

במשך 10 השנים האחרונות אשי כבר תורם בשקט את חלקו בזירת המוסיקה היהודית. לעתים קרובות הוא עומד לפני התיבה במיוחד בחגים, ולעיתים בקונצרטים בחול המועד.

"הפקת אלבום שלי תמיד היה החלום שלי", אומר אשי. "אבל מסיבה כלשהי, הפרויקט התעכב שוב ושוב. ואז, בשנה שעברה, בעוד ששרתי באירוע, הבנתי כי הבאת שמחה לכלל ישראל באמצעות המוסיקה זה מה שאני הכי אוהב לעשות. "הצצתי בפניהם המחייכות של הילדים האלה", הוא אומר, "הבנתי שאין תחושה כזו בעולם!"

"אחרי שיש לי 3 שירים. החלום שלי של הפקת האלבום הפך למעשה למציאות! "

"אז קרה דבר נפלא!", אומר אשי. "אח שלי מוכשר מאוד וצעיר, חיים דוד, גילה יכולת ידועה קודם לכן שלו לכתוב שירים. הוא הפיק את הצום שהוא האהוב עלי באלבום הזה. זה חייב להיות להיט הבא על כל החתונה בעזרת השם ".

לחנים לכמה מהשירים באלבום הזה נכתבו בשנות ה -1960 על ידי גבר צרפתי מר א מסיאס. אשי זוכר שגדל עם השירים האלה. מאחר שאמו הצרפתית תמיד שיחקה באלבומים שלו. המילים המקוריות היו בצרפתית, אך המנגינות היו מוכרים לו. אשי קשר עם מר מסיאס, אשר מיד נתן את אישורו. הוא היה גאה לראות שהשירים חזרו לשורשים המקורים של השיר בעברית, והיה מאושר שהמוסיקה שלו הולכת להיוולד מחדש.

במבט לאחור בייצור של שומר ישראל, בהפקת האלבום הזה. "ברגע שהתחלתי לעבוד על האלבום זה הלך ממש מהר. הייתי מופתע עד כמה מהר זה לקח ", הוא אומר. "ממש הרגשתי את ידו של ה 'מנחה אותי לאורך כל הדרך. אני יודע כי זה בדיוק מה שאני צריך לעשות ... הבאת שמחה כלל ישראל דרך המוסיקה.



0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC