דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

Jacobs Black קפה שחור, קלוי וטחון

0
שוק הקפה השחור מתחמם - קראפט פודס מעלה את הקפה השחור שלה על מדפי רשתות השיווק Jacobs Black קפה שחור, קלוי וטחון

קראפט פודס ישראל, הנציגה המקומית של תאגיד המזון השני בגודלו בעולם, ממשיכה את מגמת צמיחתה בשוק הישראלי ומרחיבה את קו מוצרי הקפה תחת מותג הפרימיום שלה Jacobs.

קראפט פודס ישראל, מעלה כעת למדפים בישראל את Jacobs Black, קפה שחור קלוי וטחון, שיתחרה בשוק "הקפה השחור" המאתגר בהשקעה של כ-2 מיליון דולר.'''

Jacobs Black
Jacobs Black
Jacobs Black קלוי וטחון, הינו מוצר שעבר פיתוח מיוחד לישראל, כאשר למעשה, ישראל היא המדינה הראשונה בה משיקה קראפט פודס את המוצר בצורתו הנוכחית. טעמו של Jacobs Black הותאם לטעמו של הצרכן הישראלי ואף זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה רבים שנערכו בישראל, במהלך תהליך הפיתוח וטרום ההשקה.

שנת 2011 הייתה אחת השנים הטובות ביותר לקראפט פודס ישראל עם צמיחה מרשימה בכל אחת מהקטגוריות בהן היא פועלת: קפה, עוגיות, שוקולד ועוד. מותג Jacobs הראה נתוני צמיחה מרשימים במיוחד של 27% והגיע לנתח שוק ממוצע העומד על 20% מקטגורית הקפה המיובש בהקפאה (נתוני סטורנקסט ל-2011), תוך שהוא צומח בשוק קשה עם מתחרים דומיננטיים, ועוקף מתחרים חזקים וותיקים (כגון, עלית). הצמיחה הגבוהה של Jacobs מתחדדת נוכח העובדה כי שוק הקפה עצמו לא גדל משמעותית בנתונים הכמותיים.

הצלחתו וביסוסו של מותג פרמיום כ-Jacobs, בשוק תחרותי כל כך, הביאה את הנהלת החברה להרחיב את קטגורית המוצרים שלה תחת מותגJacobs ולהיכנס גם לתחום הקפה השחור. באופן דומה פעלה קראפט ישראל גם עם מותג Milka, מותג השוקולד המוביל באירופה, עם כניסתו של המותג גם לקטגוריית העוגיות.

עופרה למפרט, מנכ"לית קראפט פודס ישראל: "אנו גאים להביא לצרכן הישראלי קפה שחור קלוי וטחון בקטגורית פרימיום, המציע רמה אחרת ובסטנדרט האיכותי והמוקפד של Jacobs. אנו מאמינים כי העובדה שמדובר במותג Jacobs, אותו הצרכן הישראלי מכיר ומעריך ושאת טעמו אוהב – תביא לכניסה והתבססות מוצלחת גם של Jacobs Black בשוק".

"מטרתנו הראשונית היא להשיג 5% נתח שוק, מתוך שוק הקפה השחור קלוי וטחון בישראל", מוסיפה למפרט, "אנו מודעים לקשיים הרבים שחוו בעבר חברות רבות שניסו להיכנס לקטגורית הקפה הצפופה. אולם אנו בונים על עבודה מתודית וצמיחה קבועה לטווח הארוך. קראפט פודס בישראל, הוכיחה כבר עם קפה Jacobs מיובש בהקפאה, שאולי קשה להפוך את הקערה על פיה, אבל אפשר לצמוח גם בשוק קשה עם מתחרים דומיננטיים ולהגיע ל-27% נתח שוק, תוך עקיפת מתחרים חזקים וותיקים, בהם גם שטראוס- עלית".

שוק הקפה השחור (קלוי וטחון) בישראל עומד על 4327 טון, בהיקף כספי של כ-303 מיליון שקלים (על-פי נתוני סטורנקסט 2011).

Jacobs Black קלוי וטחון ישווק באריזות 100 גר' במחיר שבין 9.99-12.99 ש"ח, ויימכר בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות בישראל.

על הפצת המוצר תמונה חברת דיפלומט, שב-2010, נוכח שינויים במערך ההפצה שערכה קראפט בישראל, קיבלה את פעילות הפצת המוצר (כמו גם מילקה, טובלרון ועוד) ומאז זוכה להצלחה בתחום ואף להוקרה מיוחדת, אותה קבלה ממטה החברה העולמי.

השקת המוצר בישראל תלווה בקמפיין פרסום שידגיש את הסטנדרט של Jacobs וכן פעילות קד"מ ו-OTD רחבי היקף.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC