דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

250,000 איש נעלו אמש את פסטיבל הכליזמרים בצפת

0
מערכת 'דוס מיוזיק'. 

פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-25 ננעל אמש לאחר שלושה ימים בהם חגגו כ-250,000 איש בסמטאות צפת ונהנו משלל אירועים מיוחדים בעיר שכללו מעל 100 מופעים שונים בכניסה חופשית לקהל הרחב, אירועי ילדים, סיורים בצפת ובאזור, סדנאות והרבה מוסיקת נשמה יהודית אמיתית.

באירועי נעילת הפסטיבל אמש השתתפו עשרות אמנים והרכבים מארץ ומהעולם, ביניהם גיורא פיידמן ואמנים בינלאומיים ממורי פרויקט כיתות האמן המוסיקאליות 'קלרינט וכליזמר בגליל' שנפתח השבוע בצפת ויינעל ביום א'; אמן הג'ז דניאל זמיר שאירח את ברי סחרוף; חנן בר סלע שאירח את אריאל זילבר ואהרון רזאל; אייל שילוח שאירח את יונתן רזאל והנער מישל כהן ומופעים רבים נוספים.

"הפסטיבל הוא מוקד משיכה למאות אלפי אנשים מהארץ ומהעולם שמבקרים בצפת ונחשפים ליופייה ולייחודיותה של העיר, השנה חגגנו חצי יובל בפסטיבל מוצלח במיוחד עם קהל עצום שהגיע לחגוג עימנו, עם מופעים מיוחדים של אמנים גדולים ותוכנית אמנותית עשירה ומיוחדת" אמר יו"ר הפסטיבל יגאל שטרית, "250,000 המשתתפים, ההנאה על פני האנשים והתגובות הנלהבות והנרגשות שקיבלנו, כל אלו מעידים כי זהו אחד הפסטיבלים היפים והמיוחדים שידעה העיר ונקווה שההצלחה והעשייה תימשך גם בחצי יובל הקרוב"

בין האמנים שהופיעו בימי הפסטיבל בשמונת הבמות הפזורות בין הסמטאות העתיקות של העיר צפת היו גם הלב והמעיין, ההרכב המוסיקאלי זוכה הפרסים הבינלאומיים של חיליק פראנק שאירחו את שולי רנד; להקת המדרגות וארז לב ארי; מוסה ברלין, אייל סלע, נאווה אמינוף; יצחק מאיר שאירח את חנן יובל; מופע מיוחד של עשרות נערות המשתתפות במחנה מוסיקלי ועשרות אמנים והרכבים נוספים. בנוסף להופעות הרבות התקיימו במהלך ימי הפסטיבל סיורים מיוחדים בעיר, סדנאות ברוח 'צפתית' של קבלה ונשמה יהודית, סיורים בשיתוף קק"ל, מופעים ליליים ומתחם אירועי ילדים, בהם השתתפו אלפים רבים של מבקרים שהתרשמו מיופייה המיוחד של העיר.

"פסטיבל הכליזמרים הוא בכל שנה חגיגה והשנה הייתה חגיגה מרגשת במיוחד. זהו פסטיבל שמח אך מאתגר – הצורך לחדש עם הרכבים חדשים, להנחיל את אהבת מוסיקת הנשמה היהודית לדור הצעיר, לשמר את מסורת פסטיבל הכליזמרים כאחד הפסטיבלים הגדולים והמוצלחים בישראל, אם לא המוצלח מכולם. לשמחתנו השנה, בשנת חצי היובל, ללא ספק היה פסטיבל מדהים, עם אמנים מרשימים, רבע מיליון חוגגים ושמחים ברחובות, עם ילדי עירנו – ילדי 'צפת עיר מנגנת' שהופיעו בפסטיבל, עם חשיפה עצומה לעיר, עם שידורים ישירים בכל רחבי הארץ, עם צוות נהדר ששקד ימים כלילות על ארגון הפסטיבל, אני גאה להיות בראש חגיגה כזו ומבקש להודות מקרב לב לכל השותפים לעשייה, נתראה בשנה הבאה!" סיכם ראש עיריית צפת, אילן שוחט את הפסטיבל.

קרדיט צילום: עיריית צפת + משה ביטון



































0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC