דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אוויס משקיעה בכם 4 מליון שקלים!

0
עוד התייעלות במערך שירות הלקוחות של Avis
Avis מטמיעה מערכת חדשה במערך שירות הלקוחות במיזם שהיקפו כ-4 מיליון שקלים

חברת Avis, חברת הרכב המובילה בישראל, מרחיבה את פריסת מערכת ה- CRM, ולאחר שהמערכת הוטמעה בהצלחה בחטיבות המכירה השונות – מתרחב כעת השימוש במערכת גם לחטיבת השירות. המערכת, שפותחה ע"י חברת מטריקס, שולבה במספר סניפים של Avis ברחבי הארץ, ובתוך זמן קצר תשולב בכל סניפי החברה. היקף הפרויקט, שארך כשנתיים, נאמד בכ-4 מיליון שקלים.

בין היכולות החדשות של המערכת ניתן למצוא אפשרות למעקב אחר היסטוריית הבעלות על הרכב, היסטוריית פעילות הלקוח, מעקב אחר מיקום הרכב, תיעוד עשרות תהליכים עסקיים, תיעוד כתובות מועדפות על הנהג מהן נאסף הרכב לטיפול ועוד.

לדברי יואב הורוביץ, מנכ"ל Avis, "כחברה המובילה בתחומה ברמת השירות המוענקת ללקוחות, אנו רואים חשיבות רבה בניהול נכון יותר של מערכות היחסים עם לקוחותינו, וזאת בכדי להבטיח רמת שירות העומדת בציפיותיהם ואף עולה עליהן. השקענו ונמשיך להשקיע משאבים רבים בכדי להבטיח את העליונות שלנו בתחום השירות, ולאורך זמן. אין לי ספק שמערכת ה- CRM, שכבר מוכיחה את עצמה במערכי המכירות של Avis, תעשה זאת גם במערך השירות".

לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת CRM וטלקום במטריקס, "הקמת מערכת ה-CRM עבור AVIS הצריכה מן הצוות שלנו יכולות מורכבות וגמישות לביצוע אינטגרציה עם מערכות מידע פנימיות של AVIS, כמו גם, עם מערכות חיצוניות. הצלחנו לתרגם את רשימת הדרישות הארוכה שלAVIS לשורה של יישומים מוגדרים שנותנים מענה מדוייק לכל דרישה ודרישה, ומשפרים בצורה ניכרת את השירות של AVIS ללקוחותיה, תוך כדי התיעלות רבה בתהליכי העבודה בחברה, חיסכון במשאבים ובכסף. מערכת ה- Dynamics CRM שפיתחנו עונה על צרכים ונהלי עבודה שונים ומגוונים המגיעים מעשרות סניפים של החברה, ובימים אלה, היא מוטמעת בצורה הדרגתית מבלי לפגוע באיכות השירות שמספקת AVIS ללקוחותיה".



0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC