דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אבישי רוזן במופע שנה לאלבום 'תן לי סימן'

אבישי רוזן תן לי סימן המופע
2
מערכת 'דוס מיוזיק'. 

אבישי רוזן חוגג איתכם שנה לצאת האלבום המצליח ומשופע הלהיטים "תן לי סימן" מתוכו לא פחות מ 4 סינגלים! הפכו ללהיטים: ,"תן לי סימן" ,"אלפי ילדים","ג'י פי אס", ו"אהבת ישראל" אשר זכו להצלחה רבה ויחד עם הסינגל החדש "יותר" זכו ולאלפי השמעות רדיו בתחנות הדתיות ואף בתחנות הכלליות .

בסדרת מופעים בליווי נגנים שתחילתם בהיכל התרבות ביד בנימין ב2.9.12 ובאולם ז'רר בכר בירושלים ב3.9.12 , יארח אבישי רוזן את ההרכב המיתולוגי אוריאל מאור וצוות 26 במיני איחוד של ההרכב לראשונה על במה מאז שנת 2004 !

אבישי רוזן תגלית השנה במוסיקה היהודית תשע"א נחשב בעיני רבים לאחד מהאמנים הצעירים הבולטים והמבטיחים של המוסיקה היהודית מקורית.

השירים "תן לי סימן" ו"יותר" אף צעדו ב20 הגדולים במצעד רשת ג' והקליפים לשיריו מגיעים למאות אלפי צפיות יו טיוב.

בהיותו בן 12 שנים בלבד הצטרף אבישי למשרד "פרסומי ניסא" אשר זיהו את הכשרון הרב הטמון בילד הצעיר ותוך זמן קצר,אלבום הבכורה "תן לי סימן" בהפקתו המוסיקלית של אבי טל ( אהרן רזאל, ואודי דוידי) יצא לאור. בשנה האחרונה הופיע אבישי רוזן באירועים ומופעים רבים בין השאר ב"כליזמרים" בצפת, הערב השנתי לרב שלמה קרליבך בבנייני האומה, מופע פסח המרכזי של תנועת "בני עקיבא" לעיני 20000 צופים, במות יום העצמאות, במת "ריקוד דגלים" המרכזית ביום ירושלים ,פסטיבל "בריזה" ועוד.

אביש רוזן אף הופיע במחזמר "מוטל בן פייסי החזן" ו "אביהם של ילדי ישראל" . הסגנון של אבישי נע בין רוק ופופ מקורי לצד ביצועים מחודשים לקלאסיקות מקוריות כמו "כשהלב בוכה" ,"שירת המלאכים", "אבא" של אביתר בנאי ועוד. במופע יבצע אבישי את מיטב שירי האלבום בנוסף לרפרטואר שירים עשיר אותם ביצע אבישי במהלך הופעותיו ברחבי הארץ במרוצת השנה .

מנהל מופע מוסיקלי: אבי טל
הפקה בפועל : פרסומי ניסא

קישור להזמנת וידאו למופע:


אבישי רוזן תן לי סימן המופע
אבישי רוזן תן לי סימן המופע

2
( Hide )
  1. אבישי אתה חתיךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני רוצה לבואאאאאאאאאאאאאאאא אני מיצפת אם אני לא יוכל לבוא אז אתה תבוא לצפת טובבבבבבבבבבבבבבבב בבקשהההההההההההה
    כאן אוהבים אותך כולם

    השבמחק
  2. הייתי בהופעה ביד בנימין. אבישי הרים את הקהל. אנרגיה עצומה ביצוע פצץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ

    השבמחק

none
made with by DOS MUSIC