דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

חוק חיוך חובה - הרפורמה המשודרגת של מאוחדת

0

לקוחות מאוחדת לא מפסיקים לחייך
טיפולי שיניים עד גיל 12 – חינם, מבוטחי 'שיא' עד גיל 18 – חינם!

כמו בתחומים רבים, גם ברפואת השיניים מובילה מאוחדת. כעת, עם התרחבות רפורמת השניים – טיפולי שיניים חינם במסגרת שירותי קופ"ח לילדים עד גיל 12, משכללת מאוחדת את הרחבת החוק ומוסיפה זכויות נוספות לטובת לקוחותיה, למשל, עד גיל 18 זכאים מבוטחי מאוחדת שיא לטיפולים משמרים חינם וכן  ל- 35% הנחה על שתלים!

רשת מרפאות השיניים של מאוחדת הוקמה לפני 32 שנה והייתה לחלוצת המרפאות הרשתיות הפועלת במתכונת של רפואת שיניים פרטית. העיקרון המנחה שמלווה אותה מאז הקמתה הוא מתן שירותים בדומה למרפאה פרטית במסגרת הרפואה הציבורית, עם המשמעויות הנלוות של עלויות נמוכות למטופלים. הגודל והעוצמה של מאוחדת מאפשרים בניית תשתיות וגיוס הון אנושי ברמה הגבוהה ביותר.

שירות נוסף מיוחד במינו בשירותי רפואת השן של מאוחדת הוא המרפאה למיוחדים. במסגרת הרשת פועלת מרפאה לטיפול בחולים 'מורכבים'. במרפאה זו שיטות הטיפול  וההרדמה מותאמות לחולים במחלות כלליות כמו מחלות כלי דם, לחץ דם גבוה, מחלות כליה וכבד, חולים אונקולוגיים, מושתלי איברים, חולי סוכרת ואחרים. בנוסף מאפשרת המרפאה טיפול מיוחד באנשים הסובלים מחרדה, בעלי רפלקס הקאה ובעלי מוגבלויות נפשיות או גופניות שהטיפול בהם מצריך הרדמה מלאה או חלקית.

במאוחדת מאמינים בהשמת טובת הלקוח בראש סדר העדיפויות, לכן השכילה מאוחדת להעמיד צוותים מובילים בכל תחומי רפואת השניים המשלבים ידע מקצועי ותודעת שירות. ברשת מרפאות השיניים של מאוחדת עובדים מאות רבות של רופאים, שינניות, סייעות ומזכירות- כולם מיומנים מקצועיים ומעל הכל מסורים. במאוחדת מפעילים ראש גדול, אבל עובדים עם כל הלב.       
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC