דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אלף בחורי ישיבות במסע אופניים של עיריית ירושלים

0
כאלף תלמידי ישיבות בין הזמנים במסע אופניים של עיריית י"ם בהשתתפות מאוחדת

הרב פינדרוס: פעילות הגופנית חשובה לחזרת התלמידים לישיבות ברעננות גופנית

כאלף בחורי ישיבה, תושבי ירושלים, העושים במסגרות השונות של ישיבות בין הזמנים, נטלו חלק במסע אופניים העומד בסימן "עולים על אופניים בירושלים". מסע האופניים בימי "בין הזמנים", מתקיים זו השנה השלישית ברציפות,  ביוזמת המחלקה לציבור החרדי באגף הספורט של עיריית ירושלים, בניהולה של גב' ד. פחימא בהשתתפות מאוחדת. 

 
משתתפי מסע האופניים הגיעו לשטח הכינוס בכניסה לדרך בורמה בליווי מדריכיהם, שם קיבלו את פניהם נציגי עיריית ירושלים ומאוחדת. דברי ברכה במקום  השמיעו נציגי עיריית ירושלים. הרב יצחק פינדרוס, מ"מ ראש העיר, ציין כי מסע האופניים הוא דבר טוב ומבורך ואין ספק כי יתרום תרומתו לחזרת המשתתפים לספסלי בית המדרש ברעננות גופנית. הרב אשר משעל, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק ספורט חרדי ומבני דת במועצת העיר, אמר, כי הצלחת המסע מעידה על האפשרות לקיים פעילות ספורטיבית כשהיא מבוקרת ומפוקחת ע"י מדריכים רוחניים וזאת כדי להבטיח שהיא אכן מתקיימת ע"פ אורחות החיים של שומרי תומ"צ. אורי מנחם, ראש אגף הספורט בעירייה, ציין כי עיריית ירושלים תמשיך בעשייתה לעידוד הפעילות הגופנית בשכונות החרדיות, פעילות התואמת את אורח החיים של התושבים. הדוברים העלו על נס את השתתפותה של מאוחדת, שנרתמה למסע מאז החל לפני שלוש שנים.

במקום הכינוס קיבלו המשתתפים תדרוך בטיחותי וכן הדרכה של פיזיותרפיסט מומחה ממאוחדת. אות הזינוק ליציאה לדרך ניתן ע"י רון שולוויס מנהל השיווק במאוחדת. טל שאול מנהל מאוחדת מחוז ירושלים, הוביל את מסע האופניים כשהוא עצמו רכב על אופניים בראש הקבוצה. בדבריו הקצרים באוזני הרוכבים מנה 4 סגולות לרכיבה על אופניים: פעילות גופנית, רכישת טכניקת רכיבה, ראיית נופים חדשים בגובה העיניים וחיזוק סגולת החברותא והיחד. "מאוחדת רואה במסע האופניים מרכיב חשוב בהטמעת המודעות לחשיבות הפעילות הגופנית".

מסע האופניים נמשך כ-4 שעות, בתוואי מרהיב במסלול דרך בורמה באזור שער הגיא, לאורך כ- 15 ק"מ. לנוכח ריבוי המשתתפים התקיימו 3 הזנקות - בבוקר, בצהריים ואחר-הצהריים. למשתתפים סופקו אופניים, קסדות, חולצות ובקבוקי מים. לאורך המסלול מוקמו מוקדים להתרעננות, מתנדבי איחוד הצלה התלוו לרוכבי האופניים. 

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC