דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

אוסף הידברות ואני תפילתי - להורדה בחינם

ברות ואני תפילתי - להורדה בחינם
1
מערכת 'דוס מיוזיק'. 

גם השנה נרתם אתר הידברות למען המוזיקה היהודית, ומעניק לגולשיו אלבום אוסף להורדה בחינם, ובו 20 שירים ממיטב התוצרת המקומית. האומנים המשתתפים: בעז שרעבי, עמיר בניון, אודי דוידי, אהרן רזאל, עדי רן, עובדיה חממה וגיל עקיביוב, דניאל זמיר ועוד.

האוסף יופץ מחר בצהרים לעשרות אלפי מנויי המגזין האלקטרוני של הידברות, ויפורסם לאחר מכן גם באתר הידברות, הזוכה ליותר מחצי מיליון כניסות בחודש.

 

1. בעז שרעבי - ואני תפילתי
אלבומו האחרון של בעז שרעבי הכיל, במפתיע או שלא, מספר שירים בגוון יהודי. אחד מהם הוא "ואני תפילתי", שפותח את האוסף השנתי שלנו, ואף מעניק לו את שמו. שרעבי, אגב, הוא האומן היחיד ששני שירים שלו נכללים באוסף - הראשון פותח אותו, והשני סוגר...
2. עמיר בניון - אשמח בך
במהלך הקריירה הענפה והמרתקת שלו מיעט עמיר בניון לכלול באלבומיו השונים חידושים לשירים ישנים, אך באלבומו העשירי "לדעת הכל" הוא עשה זאת, ולא פחות עם הפיוט שכתב הבבא סאלי, הפעם בגרסה רגועה ושקטה.
3. אהרן רזאל - להיות אחת ממש
אהרן רזאל הוא אומן מקסים שכולו תורה. השירים שלו נעים בעיקר סביב העולם התורני - ממסכת חגיגה ועד בית המדרש - והפעם החלטנו להביא לכם בלדה קסומה שמילותיה לקוחות מספר "חובת התלמידים" לרבי מפיאסצ´נה.
4. אודי דוידי - בן אהוב
שיר הנושא מתוך אלבומו החמישי של אודי דוידי, שלא מפסיק להצליח ולהפתיע בלהיטים על גבי להיטים. בימים אלה, אגב, הוא עובד במרץ על אלבומו השישי, שייצא ככל הנראה בשנה הקרובה.
5. עדי רן - פתיל תכלת
בשנה האחרונה חזר עדי רן עם אלבום חדש, "גלגל של הצלה", מתוכו בלט עבורנו בעיקר "פתיל תכלת" - בלדה על פתיל התכלת שבציצית, שנשמעת פסיכודלית ומתקתקה מתמיד.
6. גד ליאור - שיר עם
אם טרם האזנתם לאלבומו של הרב גד ליאור מצפת, "אופק חדש" (בהפקת שמוליק דניאל) - זה הזמן. השירים שהתפרסמו מתוכו היו בעיקר "אהבת חינם" ו"אופק חדש", אבל אותנו תפס בעיקר "שיר עם" שמסתיים במקהלת ילדים מתוקה שמזכירה שירים תמימים משנות השבעים.
7. אסף שפר - קראתי בכל לב
זמר החתונות אסף שפר בסינגל תפילה ותחינה לקראת הימים נוראים. השיר יצא בעיצומם של ימי הסליחות ועורר לתשובה עם המון רגש ועוצמה.
8. יצחק רווה - אבא
"כנפיך", אלבומו השני של יצחק רווה, הכיל שירים ממגוון סגנונות: קאנטרי, רוק עדין, בלדות ועוד. השיר "אבא" נבע בטבעיות באמצע התבודדות, ולא זו בלבד אלא שגם באמצע הצילומים של הקליפ לשיר, התסריט שוב הפך למציאות ויצחק החל לשפוך לבו כמים לפני השם יתברך.
9. תומר מתנה - תעזור
אחרי שעזב את הליקון, גנז את אלבום הבכורה המתוכנן והפיק שלל זמרים איכותיים כמו עמיר בניון, תומר מתנה חוזר בגוון יהודי, עם שיר תפילה מרגש לקב"ה.
10. עובדיה חממה וגיל עקיביוב - שנה חדשה
בסתיו הקרוב יצא אלבומם המשותף של עובדיה חממה ושותפו המוזיקלי זה שנים רבות, גיל עקיביוב. חלק גדול מהשירים יעסקו בגאולה ובהתחלות חדשות, והסינגל שיצא ממש לאחרונה הוא "שנה טובה" האופטימי.
11. דניאל זמיר - שיר נחמה ועידוד
אחרי השנה החדשה מהשיר הקודם, זה הזמן לשיר נחמה ועידוד מאת דניאל זמיר, שעושה זאת במקצועיות רבה כדרכו, עם קצב מצוין והרבה סקסופון.
12. יוני גנוט - אות לאות
כך כתב לנו יוני גנוט על השיר "אות לאות": "מובא בספרי החסידות שלכל יהודי יש את האות המיוחדת שלו בתורה. המשמעות של זה לגבינו שמעבר לצורך שלנו בתשובה והתקרבות לה´, יש לא מעט יהודים שעוד לא מצאו את האות שלהם בתורה. מתוך האמונה והתודעה הזו צמח שיר הנושא של האלבום ´אות לאות´. הרעיון הוא שכל אחד ימצא את ניגון שמדליק את הנשמה שלו, ומתוך כך את האות המיוחדת שלו בתורה".
13. יהודה מסס - בראשית
אחד היוצרים המוכשרים בישראל, יהודה מסס, יצא בפרויקט שאפתני ומסקרן: הלחנת אווירת ימי בראשית. את כל אלה הוא איגד באלבום אינסטרומנטלי מושקע ומלא מעוף. בחרנו להביא לכם מתוכו את הנעימה הראשונה, המיוחסת ליום הראשון בבריאה.
14. ידן כהן - אח יקר
פעמים רבות בחיים, כשאנו נתקלים בקושי, הדרך היחידה שלנו לראות את האור בקצה המנהרה החשוכה היא האמונה. אמונה שהקושי, ההעדר, יוליד הוויה חדשה, מציאות טובה יותר. בשיר "אח יקר" מתאר הזמר ידן כהן, את התהליך המיוחד הזה. שיר עוצמתי ועמוק מתוך דיסק הבכורה שלו - "22 שניות".
15. איציק אורלב - ברכת כהנים
אחד משירי החופות האולטימטיביים של השנים האחרונות, עכשיו גם באוסף "ואני תפילתי" מבית הידברות. בביצוע הזמר איציק אורלב, שמפגין יכולות ווקאליות מרשימות.
16. אבי בניון - מבשרי
אבי בניון בשיר שפתח את אלבומו השלישי והמצוין "חלום חדש". בשיר, "מבשרי", חוזר בניון על השורה "לעולם ה´ דברך ניצב בשמים", ומצליח להוכיח שוב ושוב עד כמה הוא אומן גדול.
17. רועי ידיד - נשמת כל חי
עוברים למחלקה התימנית. אחרי הצלחת אלבומו השני, "רגע של ניצחון", שחרר רועי ידיד, סולן להקת ענבי הגפן, מספר סינגלים שהאחרון שבהם הוא "נשמת כל חי", שיצא לקראת ראש השנה. גרוב תימני-יהודי כובש.
18. תומר חתוכה - שר
מעלים הילוך בגרוב התימני. תומר חתוכה שחרר את "שר" לפני יותר משלוש שנים, אבל לאחרונה השיר מצליח מאוד לאחר שכוריאוגרף נודע המציא לו ריקוד ייחודי. קבלו את "שר" המקורי, המקפיץ והגרובי.
19. אהרן סגל - מזמור לתודה
אחרי כמה דקות באווירה תימנית, עוברים לאלקטרוניקה. אהרן סגל, לשעבר חלק מהרכב הטראנס MFG, הלחין את הפרק הנודע מתהלים, ולמרות העיבוד האלקטרוני, הצליח להכניס בו גם נשמה גדולה.
20. בעז שרעבי - אם אתה באמת מאמין
פתחנו את האוסף עם בעז שרעבי, ואנחנו גם חותמים אותו עם האומן הוותיק והמוערך. "אם אתה באמת מאמין" נפתח שקט וממשיך באופן קצבי, ובו אומר שרעבי באופן חד משמעי שאם אנחנו מאמינים, צריכים לדבוק בדרך גם בפועל: "אם אתה באמת מאמין, זו הדרך, כי זאת הדרך, ממנה אל תחרוג".
1
( Hide )

none
made with by DOS MUSIC