דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מנחם טוקר חזר לשדר את מוצ''ש חי ברדיו קול חי

מנחם טוקר חזר לשדר את מוצ''ש חי ברדיו קול חי
0

מנחם טוקר חזר לשדר את מוצ"ש חי ברדיו קול חי, רגע לאחר הפתיח דדי גראוכר התפרץ לשידור ואילץ אותו להתחיל את התכנית מחדש

מערכת 'דוס מיוזיק'.

מנחם טוקר חזר לשדר את מוצ"ש חי ברדיו קול חי, רגע לאחר הפתיח דדי גראוכר התפרץ לשידור ואילץ אותו להתחיל את התכנית מחדש

לאחר שבע שנים, חזר שדרן הרדיו מנחם טוקר לקול חי והגיש את מוצ"ש חי, תכנית הדגל של המוסיקה היהודית.

את התוכנית פתח בדבר תורה ובברכה מיוחדת הרב הראשי הרב יונה מצגר שליט"א, בהמשך הצטרפו אליו גם גדולי הזמר החסידי והמזרחי שבירכו את טוקר על שובו הביתה, לרדיו קול חי.

עם תחילת התכנית שודר הפתיח הישן של 'מוצ"ש חי' בביצוע גלעד פוטולסקי ותזמורת שלהבת. מנחם הנרגש בקושי הספיק לומר שבוע טוב למאזינים כשלפתע התפרצו לשידור דדי גראוכר ויואלי דיקמן ובישרו לטוקר ההמום כי הם הכינו פתיח חדש לתכנית, בביצוע דדי גראוכר ובעיבוד של דיקמן.

מסתבר כי הפקת התכנית החליטה למתוח את טוקר ולשכנע אותו לשדר עם הפתיח הישן והטוב, אך מאחורי הקלעים הלחן המיתולוגי של יובל סטופל בוצע מחדש בעיבוד גרנדיוזי של המעבד הגאון יואלי דיקמן, דדי גראוכר שר את הפתיח והוכיח שכמו יין טוב, הוא רק משתבח עם הזמן.

בהמשך התכנית ולראשונה בעולם, הוזמנו המאזינים להגיע למוקדים ברחבי הארץ ולקבל במתנה את מיטב הדיסקים מהזמרים עצמם. עשרות זמרים מובילים במוסיקה החסידית חילקו חינם מאות דיסקים למאזינים בעשרות נקודות ברחבי הארץ בין היתר, במודיעין עילית, בני ברק, נתניה, ירושלים, בית שמש, בגבעת שמואל ובאולפני רדיו קול חי בבני ברק.

במהלך התכנית הגיעו המוני מאזינים לאולפני רדיו קול חי בבני ברק וזכו בדיסקים של מיטב הזמרים, ביניהם הדיסק החדש של ליפא שמלצער, איתו שודר בהמשך התוכנית ראיון אישי סנסציוני ומרתק משולב בהופעה בלעדית.

צוות מוצ"ש חי מבטיח להמשיך להפתיע ולחדש, בשבוע הבא תושק בתכנית תחרות "המלחינים" שתתן לכשרונות מוסיקליים במה והזדמנות לפריצת דרך. בהפקה עדיין לא יכולים לחשוף את הפרס הגדול לזוכה בתחרות, אך רומזים כי מדובר בפרס שכמוהו לא חולק מעולם ברדיו.

קרדיט צילום: יוסי ברויער.















0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC