דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

שירים נקשרים לידיעות - 'אהרון רזאל על ידי ניגון'

0
ישראל רוזנטור - 'דוס מיוזיק'. 

אנו בעיצומו של חג הסוכות כשאנו מתקרבים לחג שמחת תורה - החג בו התורה שמחה יחד איתנו!

במהלך השבוע קרה לנו אירוע מרהיב שקורה פעמיים בשנה - בחג הפסח ובחג הסוכות. מידי שנה בשני מועדים אלו באים רבבות בית ישראל לכותל המערבי לתפילת שחרית ולאחר מכן לברכת כוהנים ברוב עם בהשתתפות אלפי כוהנים מרחבי הארץ והעולם.

בשבוע זה יצא שיר לאהרון רזאל שהוצג כשי לחג 'על ידי ניגון', השיר המדבר על בית המקדש, הלווים וכו' מתקשר לברכת כהנים באופן ישיר לגמרי - מה הכי קרוב לבית המקדש אם לא הכותל המערבי בו ביקשו אלפי כוהנים בשבוע זה: יברך השם וישמרך. בו ענו מאות אלפי אנשים: אמן.

נעבור לפרשת השבוע - פרשת 'וזאת הברכה'. ברשותכם, התייחס רק לשם הפרשה או במילים אחרות 2 המילים בהם פותחת הפרשה: 'וזאת הברכה'.
וכן, השבוע ראינו את 'וזאת הברכה' כשאלפי כוהנים ברכו במשותף את עם ישראל בכותל המערבי.

נסיים עם הדף היומי, ב"ה ביום חמישי האחרון זכו לומדי הדף היומי לסיים את מסכת ברכות, כשהיום (שישי) נלמד דף ב' - הדף הראשון של מסכת שבת אותה ילמדו כחצי שנה. בשבת הקרובה בעז"ה יאחזו הלומדים בדף ב', בדף ב' יש ברייתא בשם רבי יהודה הנשיא שם מצוייר מקרה מסויים כשדווקא ביחיד המבצע את הפעולה חייב, כשאם מדובר בשניים פטור. פה אנו רואים את האחדות שמתקשרת גם לברכת כהנים כבמעמד נטלו חלק אנשים מכל העדות והמגזרים ללא פילוגים וחילוקים.

שבת שלום ומבורך לכולם!




0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC