דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

תכירו את נבידה טקסטיל מרתק מבית איקאה

0


איקאה ישראל משיקה קולקציית טקסטיל חדשה במהדורה מוגבלת: פריטים מעוצבים בהדפסים ומוטיבים מקולקציות עבר של מוצרי איקאה

רשת איקאה ישראל משיקה את קולקציית NATVIDE; קולקציית טקסטיל חדשה במהדורה מוגבלת המציעה 14 פריטי טקסטיל כגון חלוקי בית, כלי מיטה, ווילונות, שטיחים ועוד שנוצרו על בסיס הדפסים ומוטיבים מקולקציות עבר של מוצרי איקאה. פריטי הקולקציה עוצבו בהשראת נסיעות ליעדים מרוחקים, תרבויות מסתוריות ומפגשים עם אנשים חדשים. הקולקציה עוצבה על-ידי המעצבות אנה אפוורלאנד ומריה וינקה.

גיא פורדהאוז מנהל מגוון הסחר והאביזרים באיקאה ישראל: "באיקאה מבינים זה מכבר כי לטקסטיל חשיבות רבה בעיצוב הבית, והוא מהווה פתרון לביטוי אישיות וטעם אישי. בתקופה בה ישנה אי וודאות כלכלית עולמית ומקומית והצורך בצמצום הוצאות הינו חשוב, טקסטיל לבית הנה הדרך הטובה ביותר לרענן את הבית במינימום עלויות .במסגרת השקת קטלוג 2013 הנושא המרכזי השנה הנו הטקסטיל לבית, תחת המסר: שינוי גדול במחיר קטן. במהלך השנה איקאה תשיק מס'  קולקציות  טקסטיל במהדורות מוגבלות. הרעיון שעומד מאחורי הקולקציה החדשה נטבידה היה למעשה לשאוב השראה חדשה מן הישן  ולבנות קולקציית טקסטיל מרשימה במחירים סבירים לכל כיס"

לדברי המעצבת, מריה וינקה, "לכל אחד מהדפוסים שבחרנו יש אופי משלו, ביחד הם יוצרים אוסף שלם. בבואנו ליצור את הקולקציה, המטרה הייתה לבנות אוסף ססגוני שיציף בשמחה ובאושר את כל המתבוננים, וזאת דרך המשבצות, הנקודות והפסים" "אני סבורה כי בשל העובדה שהקולקציה עשירה בצבעים ובדוגמאות מגוונות כל אחד יוכל למצוא את הסגנון שהכי מאפיין אותו ומכאן הדגשנו כי זו קולקציה עם אופי. יותר מכך, השאיפה היא שהקולקציה תוסיף חמימות בחללי הבית השונים ותהווה מקור להשראה לעיצוב ודימיון יצירתי בכל תחומי החיים" מוסיפה המעצבת אנה אפוורלאנד,

קולקציית NATVIDE - מוצרים לדוגמא:

·        חלוק בית. מידה: M . צבע: לילך כהה/טורקיז. מחיר: 145 שקלים

·        סט ציפה וציפית. מידות: גודל ציפה  200X150 ס"מ, גודל ציפית 60X50 ס"מ‏. צבעים שונים. מחיר: 125 שקלים

·       כיסוי לכרית . מידות: גודל 65x65‏ ס"מ, צבעים שונים. כרית נמכרת בנפרד. מחיר: 35 שקלים (00241844)

·        כרית נוי. מידות: 40x60‏ ס"מ. צבעים שונים. מחיר: 65 שקלים.

·        שטיח, אריגה שטוחה. מידות: 70x140‏ ס"מ צבעים שונים. מחיר: 245 שקלים




0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC