דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

מאוחדת: השקת שיתוף פעולה עם איחוד הצלה

0




מאוחדת נערכת להיאבק בשפעת:
הושק שיתוף פעולה בין מאוחדת ואיחוד הצלה
פרמדיקים מוסמכים של איחוד הצלה יסייעו בעידוד קבלת החיסון נגד שפעת בביצועו במרפאות מאוחדת ברחבי הארץ @ סגן שר הבריאות: שילוב מבורך בין שני הגורמים

שיתוף פעולה בין מאוחדת ו'איחוד הצלה' לעידוד התחסנות נגד שפעת הושק במעמד ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות. באירוע שהתקיים במרכז הרפואי "משגב לדך" בירושלים אמר סגן שר הבריאות, כי יש לברך על שיתוף הפעולה בין מאוחדת "שהיא הקופה הכי גדולה בירושלים לבין מתנדבי ארגון איחוד הצלה העושים מלאכת קודש. זהו שילוב טוב מאוד, שיש לברך עליו". סגן השר שיבח את הירתמותה של מאוחדת לפעילות בתחום החיסונים והרפואה המונעת. בהקשר זה ציין, כי כבר הרמב"ם "גדול הרופאים" העלה על נס את חשיבות הרפואה המונעת.
טל שאול, מנהל מאוחדת מחוז ירושלים הדגיש כי מאוחדת הציבה בראש סדר העדיפויות שלה את בריאות הציבור. פרופ' אלחיאני, מנכ"ל הקופה, נחוש ליצור במאוחדת את מודל הבריאות המתקדם ביותר בישראל. המבצע לעידוד החיסון נגד שפעת תכליתו הוריד משמעותית את תחלואת החורף. "מאוחדת רוצה ירושלים בריאה. שיתוף הפעולה בין שני הגורמים נועד לסייע למתחסנים ולהשיג את הורדת תחלואת החורף". מנהל המחוז העלה על נס את פעילותו של סגן השר לקידום הרפואה הציבורית ומטביע את חותמו על הרפואה בישראל וזאת בראיה רחבה, כלל ציבורית. בהקשר זה ציין את המהפך שחולל והוביל בתחום רפואת השיניים המונעת. בטקס השתתף הרב משה ברים, מנהל שיווק מחוז ירושלים במאוחדת, שיזם את האירוע וחתום על פרויקט שיתוף הפעולה.
זאב קשש, יו"ר איחוד הצלה ציין בדבריו, כי אך טבעי הוא שיתוף הפעולה בין מאוחדת ואיחוד הצלה - שני גורמים המובילים את תחום הבריאות והרפואה הדחופה בציבור החרדי ובכלל הציבור הישראלי. בדבריו סיפר, כי הארגון החליט להירתם לפעילות לאחר שקיבל חוות דעת רפואית של חשובי הרופאים בדבר חשיבותו ויעילותו של החיסון נגד שפעת.
ד"ר דוד מוסנזון, סמנכ"ל חטיבת הרפואה במאוחדת ציין, כי שיתוף הפעולה מסמל את הערכים שבבסיס החזון של מאוחדת – איכות הרפואה ובמרכזה רפואה יוזמת שמשמעותה מניעת מחלות ולא רק טיפול בהן, ניהול האיכות כולל שקיפות נתונים ואחריות, תכנון מראש, אחריות הרופא למטופליו, עבודת צוות ויצירת שיתוף פעולה בתוך הקהילה לטובת קידום בריאות המבוטחים.
ד"ר דוד מורל, מנהל היח' לתיאום מגזרים במאוחדת מסר כי, במסגרת שיתוף הפעולה, פרמדיקים מוסמכים של איחוד הצלה יסייעו במרפאות מאוחדת ברחבי הארץ ובכל המגזרים בעידוד האוכלוסייה לקבל את החיסון ובעצם ביצוע החיסון. "המטרות שלנו בעידוד החיסון, להוריד תחלואה ואשפוז אשר בחודשי החורף מגיעים לשיאים חדשים. באמצעות העידוד לחיסון נוכל גם, כפי שהוכח במחקרים, להוריד את שיעורי התמותה בקרב האוכלוסייה המבוגרת הנפגעת מאוד משפעת. שיתוף הפעולה בין מאוחדת ואיחוד הצלה הינה דוגמא יוצאת דופן להכרת צרכי הקהילה והתחברות למובילי הדעה בתחום הרפואי. זהו שיתוף פעולה שכולו לטובת קידום הבריאות בקרב הציבור".







0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC