דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

תנובה מגישה טעמי חנוכה שמחממים את הלב

0
תנובה, החברה המובילה את שוק החלב יוצאת גם בשנה זו, במהלך חנוכה ייחודי  לציבור החרדי המתחבר למנהג המובא בספרי הלכה ושו"ת, על-פיו נוהגים בימי החנוכה לאכול מאכלי חלב, זכר לנס גבורתה של יהודית, בתו של יוחנן כהן גדול.  ממחקרים שקיימה תנובה עולה כי כ-80 אחוז מהציבור החרדי  מציינים את מנהג אכילת מאכלי החלב בחנוכה, וכ-60 אחוז מהציבור נוהגים להתארח בחג סביב לשולחן חלבי . 

תנובה חוגגת את חנוכה השנה בשלל מבצעים בנקודות המכירה עם מאגדות נבחרות, מבצע קרלו מיני הכולל אטרקציות מיוחדות והפצת משחק חנוכה מרהיב לבתים בריכוזים החרדים.

"הקמפיין שמלווה את חנוכה בתנובה, נסוב סביב טעמי החנוכה, חנוכה הוא חג ביתי ומשפחתי", אומר הראל יהודה, מנהל יחידת המגזרים בתנובה. "במשפחה אחת זו חוויית משחקי החנוכה, באחרת אלו האורחים הרבים שמציפים את הבית כל ערב, אבל אצל כולנו  זו חגיגה חלבית גדולה של מתכונים מיוחדים שמחכים לעת הנכונה להתבשל. תנובה מתחברת להוויית החנוכה בטעמיו השונים, נותנת מענה רחב לטעמי החנוכה לכל משפחה עם החום הביתי השמור לה".
לקראת החנוכה מפיצה תנובה בעשרות אלפי בתי אב משחק לוח מיוחד בשם "הדרך לניצחון" שיכלול לוח משחק, קלפים, מעות חנוכה צבעוניים לגזירה וקובייה. המשחק שמעוצב ברוח הקמפיין ובצבעוניות מרהיבה, יכלול שאלות ידע בנושאי מנהגי החנוכה לכל המשפחה .  

תנובה יוצאת במבצעים חגיגיים לכבוד החנוכה:
מארז זוג גבינות צפתית מעודנת 400 גר' 5% ב-25% הנחה בין התאריכים י"ד כסליו – א' טבת
מארז זוג גבינה לבנה 850 גרם 5% ב-18% הנחה בין התאריכים י"ט כסליו – י"ז שבט
מארז שלישיית קוטג' 250 גרם ב-15% הנחה, מארז זוג גבינת חרמון 500 גרם ב-20% הנחה, שלישיית קצפת צמחית ב-20% הנחה ועוד מגוון מבצעים נוספים בנקודות המכירה בתוקף החל מ-י"ח כסלו ועד ב' טבת או עד גמר המלאי.
מוצרי המבצע מיוצרים בהכשר ועדת מהדרין תנובה בראשות הגר"מ  גרוס  והגרי"מ שטרן ובהכשר ועד הכשרות שע"י בד"צ העדה החרדית.

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC