דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

איקאה מציגה - עיצוב הבית באמצעות שטיחים

איקאה מציגה - עיצוב הבית באמצעות שטיחים
0
איקאה מציגה: עיצוב חדר המגורים באמצעות שטיחים

עם המעבר לעונת החורף משתנה סיטואציית החיים ובני הבית מתכנסים לשהות ממושכת יותר בבית.  אלו מובילים לשרשרת שלמה של צרכים חדשים ויצירת אווירה נעימה וחמימה. יותר ויותר אנשים מרעננים את חדר המגורים באמצעות סוגי טקסטיל דוגמת כריות נוי, וילונות ושטיחים-פתרון מהיר, קל וזול ליצירת אווירה חדשה לחלל חדר המגורים .

שטיח הוא דוגמה מצוינת וקלה לריענון חדר המגורים. הוא מאפשר ללקוח לבטא את טעמו האישי ובעל יתרונות רבים כגון משטח נוח להליכה, מקום בו הילדים יכולים לשחק, בידוד מחום, הפחתת אבק ועמעום קול.

סקר שנערך באיקאה בתחום השטיחים מצא ששטיח הנו אחד משלושת הפריטים החשובים ביותר ללקוח בריהוט חדר הסלון אחרי הספה. השנה, צבעי החורף המומלצים: חום אדמה, סגול, אדום חמרה, חרדל. הבדים הפופולאריים השנה: קטיפה, צמר, הדפסי משבצות, פסים, תבליטים על בדים ועוד. באמצעות שילוב בין מוצרי טקסטיל כמו וילונות, שטיחים, כריות, מצעים ושמיכות אפשר בקלות לשנות את האווירה בבית לחורפית, שקטה וחמימה ומשפחתית יותר. גופי תאורה בצבעים חמים כמו אדום וצהוב ונרות ריחניים בניחוחות חורפיים ומחממים כשוקולד, קינמון, וניל, תפוח, ואפילו דבש, יוסיפו אף הם ליצירת אוירה חמה.  

על מנת ליצור אווירה חמה בחלל של חדר, ניתן לצבוע קיר אחד בגוון כהה יותר מאחרים, להוסיף תאורה שתיצור צללים דקורטיביים על הקיר או על התקרה, להניח על הרצפה שטיח בעל סיבים ארוכים ולפזר הרבה ואביזרי טקסטיל משלימים כמו כריות נוי שיתאימו לגוון שבחרתם לקיר או לרהיטים בחדר. 

טיפ שימושי מאוד: אל תשכחו להניח שטיחי סף בכניסה לבית כדי לנגב נעליים, או מגפיים ביום גשום...

להלן מס' טיפים לבחירת שטיח לסלון הבית:

·         השתמשו בשטיח לחדר המגורים, כמחיצה בין אזורים שונים. למשל, ספה, כורסה ושולחן קפה. השטיח יוצר מסגרת טבעית על רצפת הסלון מסביב לפריטי הריהוט.

·         לשטיח גדול 3.00X2.00מ' ומעלה יתרון גדול: הוא מכסה את כל אזור הישיבה בכך שמספק תחושת חמימות בחדר הסלון.

·         שטיחים קטנים יותר מאפשרים להעמיד את הספה מחוץ לשטיח ובכך למנוע טביעות רגליים על השטיח
·         בחירת שטיח תיעשה בהתאם לסגנון העיצוב של הסלון בבית: בסלון מודרני מומלץ להניח שטיחים צבעוניים. בסלון בסגנון קאונטרי מומלץ לשים צבעים פחות דומיננטיים  כגון בז', אוף וויט, טבעי ופסטל.

·         בבחירת השטיח יש להתייחס לאביזרים משלימים, כמו וילונות וכריות נוי שיכתיבו את הצבעוניות בסלון הבית. אם כריות הנוי בספה - דומיננטיות, רצוי לא להתחרות ולשלב שטיחים בצבעים בהירים ואחידים.

·         הטרנד העכשווי בקרב מעצבים וסטייליסטים הוא שימוש בשטיחים כתחליף לתמונת קיר.

בחנויות איקאה ניתן למצוא למעלה מ- 100  סוגי שטיחים מחומרים סינתטיים וטבעיים בגדלים שונים הנעים מ 1.80X0.80 ס"מ, ועד ל 3.50X2.50 מ', במבחר סגנונות עיצוב, צבעים מגוונים ומחירים משתלמים. בנוסף  ניתן למצוא שטיחי סף ואביזרים מונעי החלקה לשטיחים.
0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC