דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

לני סולומון ומשפחתו מגישים דרך האור

לני סולומון ומשפחתו מגישים: דרך האור
0


לני סולומון ומשפחתו מגישים: דרך האור

מערכת 'דוס מיוזיק'.

לני סולומון הוא מנהיג להקת שלוק רוק שהוקמה בארצות הברית לפני כחצי יובל, במטרה להחדיר את הגאווה היהודית, זהות ומודעות לקהילה היהודית העולמית. המומחיות של שלוק רוק היתה בלקיחת לחנים מוכרים שלא בהכרח הגיעו מהעולם היהודי, להלביש עליהם מילים בעלי תוכן יהודי, ותוך זמן קצר להפוך אותם ללהיטים היסטריים המושרים בפי כל דרדק בארצות הברית.

לפני כ-17 שנה עלה סולומון ארצה להשתכן בבית שמש ומאז הוא מחלק את זמנו בין ישראל לארצות הברית וממשיך להפעיל את שלוק רוק ביד רמה. האלבום ה-32 במספר של שלוק רוק יצא לפני כשנה וחצי ועורר רעש גדול. שבת בליברפול הוא נקרא, ובו למעלה מ-20 רצועות של תפילות וזמירות שבת המולבשות על לחנים של להקת הביטלס האגדית.

האלבום ה-35 של לני סולומון ושלוק רוק אשר רואה אור בימים אלה, טומן בקרבו סיפור מרתק. תחילתו במקרה המצער שארע לפני כשנה בבית הספר אורות בנות בבית שמש, שם לומדות בנותיו של לני. בעקבות המקרה, לני החליט להפיק אלבום שנועד להרבות באהבת חינם בכלל ישראל- אשר מילותיו ילקחו מפרקי אבות, תפילה ללשון הרע מהחפץ חיים ועוד, כאשר חלק מהכנסות מהאלבום יהיו קודש לבית הספר.

דרך האור - האלבום החדש מכיל שלושה-עשר שירים; תשעה מהם חדשים וארבעת האחרים הם ביצועים מחודשים, המבוצעים כולם בלשון הקודש (לשם שינוי). חידוש מרתק באלבום הנוכחי, כאשר לני חולק את עמדת הסולו יחד עם שני בנותיו: אביגיל בת ה-9 ושני בת ה-7 (דהיינו מתחת לגיל בת מצווה). המוסיקה גם היא מופלאה, כשאבי סינגולדה על הגיטרות, אלי פרקש על התופים ואילו משה סקייר על הבס – כשהוא משתמש בטכנולוגיה מופלאה. סקייר מתגורר במילוואקי שבארצות הברית, שם הקליט את קטעי המוסיקה שניגן –אותם שלח במייל לאולפן של עמית גולן בתלפיות בירושלים, ששילב אותם במקצועיות רבה בתוך שירי האלבום.

האזנה עריבה!

0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC