דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

משה לאופר חושף את אלבומו החדש אצל טוקר

משה לאופר חושף את אלבומו החדש
0


משה לאופר חושף את אלבומו החדש

מערכת 'דוס מיוזיק'.

השבוע בתוכנית מוצ"ש חי עם מנחם טוקר ב'רדיו קול חי', נחגגה מסיבת חנוכה מדליקה עם המעבד והמלחין משה לאופר ובליווי התזמורת של בנו אלי לאופר. לאופר, חגג בתוכנית את יציאת אלבומו החדש, "מתוך הנשמה 3", שנחשף לראשונה בתוכנית. בהמשך התוכנית חשף לאופר לחן חדש בשם "הן גאלתי", המבוצע ע"י זמר מצרפת בשם דוד שמחה. בתוכנית החגיגית נכחו באולפן בחורי ישיבות שבאו לשמוח יחד את שמחת החג יחד עם משפחת לאופר.

בהמשך התוכנית, כמידי שבוע, נערכה זה השבוע החמישי תחרות 'המלחינים', בה שולחים המאזינים לחנים וצוות שופטים בשילוב המאזינים בוחרים לחן מנצח. השבוע שוב הופתעו מאזיני הרדיו לשמוע כי הוכרזו שני שירים זוכים, וזאת בשל שוויון מלא בהצבעות ובבחירת השופטים. השירים הזוכים הם "חנני ה'" - לחנו של נותי רוטמן, ו"זכור רחמיך" לחנו של אלי בינר.

כבכל תכנית מוצ"ש חי השתתפו גם המאזינים בתכנית, כאשר השבוע חילק טוקר 93 דיסקים של "מתוך הנשמה 3" בסניפי רשת החנויות גרינטק שנפתחו במיוחד למאזיני רדיו 'קול חי' בירושלים ובבני ברק. גם לצרפת הגיעה חלוקת הדיסקים כשלמאזיני התוכנית דרך אתרי האינטרנט ומתגוררים בצרפת חילק הזמר שמואל שפירו את אלבומו החדש "שאו מרום".
צילום: דוד קליגר ומנדי אור






























0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC