דף הבית קליפים צור קשר מפת האתר נגן השירים

Slider

איציק ואבישי אשל בדואט ל'אביהם של ישראל'

איציק ואבישי אשל "אביהם של ישראל" לזכר מרן חכם מרדכי אליהו זצוק"ל
0


איציק ואבישי אשל "אביהם של ישראל" לזכר מרן חכם מרדכי אליהו זצוק"ל

מערכת 'דוס מיוזיק'.

הזמרים איציק ואבישי אשל בסינגל מיוחד שמוקדש למו"ר עט"ר מרן הראשון לציון הרב הראשי לישראל המקובל
חכם מרדכי אליהו זצוק"ל , הרב השאיר דור מיותם ומאות אלפי תלמידים וממשיכי דרכו , קשה לתאר את כל מפעליו ודרכו של הרב, מאות סיפורים ומעשיות על ניסים גלויים שהרב חולל עצות מחכימות ומאות הנהגות ופסקי ההלכה .

איציק אשל ביוזמה מבורכת כתב עם שלומית אורבך והלחין סינגל שמתאר את דרכו של הרב, לביצוע השיר צירף את אחיו הזמר אבישי אשל לצד ההפקה מוזיקלית עשירה של יואלי דיקמן בשיתוף כנרים ונגנים מהתזמורת הפילהרמונית. והתוצאה שיר מרגש ,שיר שמוערר געגוע לרב !

הסינגל כאמור היה אמור לצאת לקראת יום פטירתו של הרב בכ"ה סיון תשע"ב כאשר עיכובים בלתי צפויים מנעו זאת, ובימים אלו הושלמה המלאכה ואנו שמחים להגיש בפניכם את השיר !

איציק מספר מה הביא אותו להחלטה להקדיש שיר מיוחד לרב

" זכיתי להופיע בפני הרב ביחד עם אחי אבישי על פי בקשת בנו בציון רבי יהודה בר אלעאי ביום הילולת הרשב״י זיע״א עם השיר אנא בכח ביחד עם עובדיה חממה.אנחנו הגענו לחניון של הציון ומיד שמענו שירים ותלמידיו קיבלו את פניו בשירה יצאתי מהרכב בכמין דחף של יראת כבוד ורצתי לבמה במהירות כדי לזכות לשיר לכבודו את שירת ימים על ימי מלך תוסיף. ומיד ראיתי את אחי אבישי לידי שגם רצה לזכות למעמד הנשגב. כשהרב הגיע הוא ישב כמו מלך בהדרו עם רעיתו שתבדל לחיים טובים וארוכים. שום דבר במראה החיצוני לא הסגיר את גדלותו האמיתית מלבד האצילות המדהימה הפשטות וארשת הפנים הנינוחה של רב ראשי לישראל שמתיחס לכל אדם באשר הוא. לאחר פטירתו. נדהמתי מהעדויות של אלו שהכירו אותו יותר מקרוב והעידו שהיה פשוט מלאך. היו ימים שאחי אבישי ואני היינו קוראים בבית הכנסת את העדויות הללו מתוך סדרת הספרים אביהם של ישראל והיינו ממש עם דמעות בעיניים זה ממש חיזק אותנו וגרם לנו אושר שזה הצדיק ששרנו לפניו. החלטתי להוציא לכבודו ולזיכרו שיר שמתאר את דרכו של שהרב , והשם חנן אותי לחשוב על פזמון עם צמד המילים שבעצם נהיו המזוהים ביותר עם הרב זצוק״ל אביהם של ישראל. נסעתי לציון של הרב ושרתי לו את כל השיר בצמוד לציון בלחש הרגשתי סיפוק אדיר לאחר מכן"


0

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

none
made with by DOS MUSIC